Star Wars Jedi: Fallen Order nie jest liniową opowieścią. Gra stawia na odwiedzanie różnych światów
Respawn Entertainment na targach w Los Angeles w końcu zaprezentowało pierwszy gameplay ze , ale deweloperzy podobno nie ujawnili na pokazie jednego z głównych elementów gry. W tytule mamy otrzymać rozgrywkę w stylu metroidvanii.
zostało zaprezentowane na długim fragmencie rozgrywki, jednak gra skrywa jeszcze kilka sekretów. Dziennikarz Giantbom.com pojawił się na pokazie za zamkniętymi drzwiami i opowiedział o sporej ciekawostce.
Star Wars Jedi: Fallen Order na E3! Gameplay z oczekiwanej gry
Redaktor został pozytywnie zaskoczony, ponieważ przypomina serię Metroid czy też Dark Souls. Odwołania do uniwersum From Software nie są spowodowane walką na miecze – Respawn Entertainment postawiło na wiele zamkniętych drzwi.
W Order otrzymamy dostęp do statku oraz załogi, a podczas rozgrywki będziemy dowolnie latać po kilku planetach. Bohater może uczyć się nowych zdolności, które pozwolą mu wgłębiać się w nowe miejscówki – wiele lokacji na początku będzie zablokowanych.
nie przypomina Uncharted, ponieważ w tym wypadku otrzymaliśmy bardzo liniową opowieść. Autorzy stawiają na coś w stylu Arkham Asylum, gdzie jedna nowa zdolność pozwoli nam otworzyć zupełnie nowy obszar.
Bohater korzysta z drzewka umiejętności, które nie tylko pozwolą mu lepiej eliminować oponentów, ale także (a może przede wszystkim?) pozwalają odkrywać kolejne planety.
Dodatkowe informacje o :