Star Wars Jedi: Fallen Order nie jest liniową opowieścią. Gra stawia na odwiedzanie różnych światów

Gry
1058V
Star Wars Jedi: Fallen Order nie jest liniową opowieścią. Gra stawia na odwiedzanie różnych światów
Wojciech Gruszczyk | 18.06.2019, 09:58

Respawn Entertainment na targach w Los Angeles w końcu zaprezentowało pierwszy gameplay ze , ale deweloperzy podobno nie ujawnili na pokazie jednego z głównych elementów gry. W tytule mamy otrzymać rozgrywkę w stylu metroidvanii.

zostało zaprezentowane na długim fragmencie rozgrywki, jednak gra skrywa jeszcze kilka sekretów. Dziennikarz Giantbom.com pojawił się na pokazie za zamkniętymi drzwiami i opowiedział o sporej ciekawostce.

Dalsza część tekstu pod wideo

Star Wars Jedi: Fallen Order na E3! Gameplay z oczekiwanej gry

Redaktor został pozytywnie zaskoczony, ponieważ przypomina serię Metroid czy też Dark Souls. Odwołania do uniwersum From Software nie są spowodowane walką na miecze – Respawn Entertainment postawiło na wiele zamkniętych drzwi.

W Order otrzymamy dostęp do statku oraz załogi, a podczas rozgrywki będziemy dowolnie latać po kilku planetach. Bohater może uczyć się nowych zdolności, które pozwolą mu wgłębiać się w nowe miejscówki – wiele lokacji na początku będzie zablokowanych.

nie przypomina Uncharted, ponieważ w tym wypadku otrzymaliśmy bardzo liniową opowieść. Autorzy stawiają na coś w stylu Arkham Asylum, gdzie jedna nowa zdolność pozwoli nam otworzyć zupełnie nowy obszar.

Bohater korzysta z drzewka umiejętności, które nie tylko pozwolą mu lepiej eliminować oponentów, ale także (a może przede wszystkim?) pozwalają odkrywać kolejne planety.

Dodatkowe informacje o :

Źródło: https://www.giantbomb.com/shows/episode-212/2970-19376

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper