Samsung za pomocą zabawnej reklamy zachęca do telewizora za 19 999 zł
Zespół odpowiedzialny za reklamy Samsunga zmierzył się z trudnym zadaniem. Jak zachęcić klientów do wyjątkowego telewizora, który potrafi odstraszyć ceną? Firma atakuje w najczulszy punkt, z który mógł zmierzyć się każdy czytelnik PPE.pl.
Wybór odpowiedniego telewizora to zawsze wymagające zadanie. Sprzęt kupujemy na przynajmniej kilka lat, więc podjęcie dobrej decyzji potrafi mocno wymęczyć. Szczerze mówiąc oglądając poniższą reklamę widziałem siebie – podczas ostatniej wymiany TV też rozważałem dwie opcje, wybrałem mniejszy i nadal mocno żałuje.
Samsung oczywiście nie celuje z QLED Q90R w każdego klienta – sprzęt kosztuje 19 999 zł i raczej odstraszy ceną przeciętnego kanapowca. Różnica w cenie jest tutaj znacząca, bo 65-calowy sprzęt kosztuje 13 999 zł.
Mam jednak wrażenie, że marketingowcy Samsunga odrobili zadanie domowe, ponieważ wiem,że nie tylko ja zmierzyłem się z takim „problemem”, więc najwidoczniej sytuacja jest znana nawet producentowi. Oczywiście możemy mieć pewność, że Samsung QLED Q90R to propozycja na lata i przynajmniej aktualnie trafi do domu bardzo wyspecjalizowanego odbiorcy...
Warto spojrzeć:
- Samsung QLED 4K Q90R. Moc na ekranie, która trafi w gust wymagających graczy
- Samsung The Wall to 292-calowy telewizor. Zapewnia zabawę w 8K
- Samsung LCRG50 przygotowany specjalnie dla graczy. Monitor ze świetną matrycą
- Samsung Galaxy Note 10 odstraszy ceną. Szczegóły wyciekły do Sieci
- Netflix prezentuje rekomendowane telewizory. Krótka lista urządzeń