20 lat temu gry również były niedoskonałe. Tak wyglądał kultowy exclusive na PS2 miesiąc przed premierą

Gry
9173V
PlayStation Logo
Grzegorz Cyga | Wczoraj, 17:05
PS2

Od dłuższego czasu panuje przekonanie, że dzisiejsze gry są pełne błędów, a kiedyś były one dopracowane. Okazuje się jednak, że nawet dwie dekady temu, gdy gry nie były tak skomplikowane, również cierpiały na różne bolączki, z którymi deweloperzy musieli się mierzyć. 

Obecnie wielu graczy z łatwością i nostalgią wspomina gry, w które zagrywało się w młodości. Jest to nie tylko tęsknota za młodością, ale i seriami, które dziś nie są rozwijane. Doskonale wiedzą o tym członkowie "niebieskiego obozu", gdyż Sony obecnie nie wypuszcza zbyt wielu nowych gier, a zwłaszcza takich, które nie były sequelami znanych już marek. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Ten niedosyt nasila się zwłaszcza teraz, gdy 30. rok istnienia PlayStation przypomniał o tym, jak wiele serii jest obecnie porzuconych, a mogłyby się sprawdzić teraz, gdy Sony stara się zaznaczyć swoją obecność w segmencie tytułów live-service. Wśród pozycji, które często są wymieniane jest nie tylko Killzone, ale też SOCOM. Kultowa seria taktycznych strzelanek trzecioosobowych właśnie o sobie przypomina.

Do Sieci trafiła przedpremierowa wersja gry SOCOM 3: U.S Navy Seals, którą dziennikarze mogli ogrywać na miesiąc przed premierą. Jeden z internautów nagrał materiał, który pokazuje, że media otrzymały wersję, która była pełna błędów. Aczkolwiek część z nich może być wynikiem tego, że build ten został uruchomiony nie na konsoli, a w emulatorze PCSX2 na współczesnym laptopie wyposażonym w procesor i7-10850H i kartę graficzną Quadro RTX 5000.

Źródło: Insider Gaming

Komentarze (32)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper