Phil Spencer ma jasno określony cel w związku z przyszłością marki Xbox
Phil Spencer jest szefem marki Xbox oraz człowiekiem, który bardzo często udziela wywiadów i opowiada o rozwoju giganta z Redmond.
Podczas wywiadu udzielonego redakcji magazynu Fortune,Spencer opowiedział o wizji marki Xbox, jaką chce zrealizować w ciągu najbliższych. Jak czytamy, jest on świadomy faktu, że przez długi czas firma nie traktowała poważnie studiów First Party i zaniedbywała dostarczanie dobrych i ekskluzywnych gier na produkowaną przez siebie konsole. Wydaje się jednak, że korporacja wraca na właściwe tory.
Gears 5 bez trybu Battle Royale na premierę. Coalition dąży do „dalszego rozwoju” trybów
Phil jest na całe szczęście świadomy, że firmę czeka wciąż poprawa wielu aspektów funkcjonowania i co ważniejsze, szef marki Xbox chce je realizować:
Myślę nad siłą zawartości. Każdego dnia dostrzegam, po co ludzie kupują Xboksa. Niewielu ludzi odpala swoje konsoli i patrzy się w ich menu. Ludzie przychodzą do nas po gry i gdy myślę o naszej konsoli to widzę solidne wsparcie zespołów First Party, kiedy myślę o Xboksie to widzę wysokiej jakości gry. W ciągu ostatnich lat popełniliśmy wiele błędów w tym aspekcie i wciąż czeka nas sporo pracy do zrobienia. Podjęliśmy świadomy wysiłek, by zainwestować w elementy First Party. To tyczy się nowych studiów, to tyczy się również tego, że mamy wystarczający czas by dokładnie się na czymś skupić.
Widać, że Spencer jest więc zaangażowany w rozwój firmy i ma jasno określony plan, co do przyszłości "gamingowej" sfery firmy. Pytanie tylko, czy plan faktycznie uda się zrealizować, bo w przeszłości niejednokrotnie byliśmy świadkami obietnic bez pokrycia.
Warto również przeczytać na naszym portalu:
- Sprzedaż Xbox Scarlett nie jest najważniejsza dla Microsoftu. Pieniądze są w usługach
- Gears 5, Overwatch, Naruto To Boruto: Shinobi Striker i Worms W.M.D za darmo na Xbox One
- Xbox na E3 2019 – Microsoft prezentuje mini dokument zza kulis wielkiej prezentacji