Ninja z genialnym startem na Mixerze. Microsoft już świętuje pierwsze sukcesy
Microsoft zainwestował w wykupienie jednego z najpopularniejszych streamerów na świecie. Ninja będzie prezentował swoją rozgrywkę wyłącznie na Mixerze i gracz zanotował fantastyczny start na nowej platformie. Jego sukcesy to również triumf Microsoftu.
Ninja rozpoczął współpracę z Microsoftem w wyjątkowych okolicznościach. Streamer ogrywał Fortnite na festiwalu muzycznym Lollapalooza – podczas show integrował się z publiką i miał okazję ustrzelić kilka zwycięstw.
Sześciogodzinna relacja została ciepło przyjęta przez graczy – w najlepszym momencie wyczyny Blevinsa były oglądany przez jednocześnie ponad 95 tysięcy widzów, a średnio na relacji znajdowało się około 60 tysięcy fanów. W ostatnich dniach na Twitchu udawało mu się zgromadzić zaledwie 30-40 tysięcy zainteresowanych.
We have hit over 500k subscribers on mixer. What better way to celebrate than with some cake?!
— Ninja (@Ninja) August 2, 2019
📸 @RYANHADJI pic.twitter.com/q0O0Ys54St
Jednocześnie trzeba odnotować, że Ninja osiągnął już ponad 500 000 subskrybentów na Mixerze – jest to oczywiście możliwe dzięki aktualnej promocji (darmowy miesiąc), ale nawet w tej sytuacji musimy mówić o prawdziwym wyczynie. Na Twitchu mężczyzna zgromadził mniej niż 15 tysięcy subów.
Pytanie pozostaje w zasadzie jedno – jak Ninja poradzi sobie po pierwszym miesiącu? W Sieci nie brakuje opinii, według których to Microsoft zadba o odpowiednią promocję. Korporacja z Redmond ma chętnie promować streamera, ponieważ to właśnie on zajmie się odpowiednim wprowadzeniem graczy w Project xCloud oraz nową generację.
Więcej o współpracy Blevinsa z Microsoftem:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fortnite.