Ancestors: The Humankind Odyssey to coś więcej niż gra. Twórcy pokazują ewolucję i początek historii
Patrice Désilets ponownie opowiada o swojej nowej grze. Twórca Assassin's Creed pochyla się tym razem nad tematem ewolucji bohatera z Ancestors: The Humankind Odyssey i zastosowana mechanika wygląda naprawdę świetnie. Zobaczcie także sam początek rozgrywki.
Ancestors: The Humankind Odyssey nie będzie produkcją dla każdego fana serii Assassin's Creed, ale Patrice Désilets postanowił przygotować coś więcej niż zwykłą grę. W jego propozycji otrzymamy szansę doświadczenia ewolucji – autorzy nie stawiają na zamkniętą fabułę, a pozwolą nam napisać „własną historię ludzkiej Odysei na Ziemi”. Gracze nie będą zmuszeni do przechodzenia wszystkich zadań w stworzonej przez deweloperów kolejności, ponieważ my mamy odkrywać ten świat.
Kapitalnie w Ancestors: The Humankind Odyssey prezentuje się motyw ewolucji – wykorzystując niektóre umiejętności małpy, otrzymamy szansę ingerencji w rozwój neuronowy. Drzewko skilli wpłynie w znaczący sposób na gameplay, ponieważ pozwoli zainteresowanym przykładowo tworzyć bronie.
Deweloperzy zaoferują także generacje, dzięki którym przeskoczymy 15 lat w przyszłość – w ten sposób zmienimy dzieciaki w dorosłych, ale zablokujemy ich rozwój systemu neuronalnego. W ostateczności otrzymamy szansę doświadczenia ewolucji. Ancestors: The Humankind Odyssey jest inspirowane nauką i produkcja ma nie tyko bawić, ale także uczyć.
Więcej o Ancestors: The Humankind Odyssey przeczytacie na naszej stronie: