Respawn przeprasza za kontrowersyjne lootboxy w Apex Legends
Twórcy świetnie przyjętego Battle Royale wystosowali ogłoszenie, w którym przeprosili swoich graczy za implementację w najnowszej aktualizacji tak złego systemu spieniężania.
Najnowsze wydarzenie w Apex Legends, Iron Crown, którego głównym dodatkiem był tryb solo, przyniosło także dużą liczbę elementów kosmetycznych, które są ekskluzywną kolekcją - do zdobycia tylko na rzeczonym evencie i wyłącznie przez lootboxy. Jak informowaliśmy kilka dni temu, spotkało się to z ogromnym niezadowoleniem fanów, albowiem ceny były stanowczo zbyt wysokie.
Fani rozpoczęli nagonkę tak głośną, iż Respawn Entertainment zmuszone było odnieść się do całej sytuacji. Jeden z producentów, Drew McCoy, przeprosił za to, co miało miejsce:
Przy premierze obiecaliśmy graczom, że wprowadzimy taki system sprzedaży, który będzie sprawiedliwy i pozwoli decydować o sposobie i czasie wydawanie pieniędzy. Fundamentalną rzeczą, którą chcieliśmy osiągnąć, było stworzenie światowej klasy gry Battle Royale - pod względem jakości, głębi, progresji, ale również tego, w jaki sposób sprzedajemy rzeczy.
Twórca przyznał się do plamy zespołu:
Przy okazji wydarzenia Iron Crown przegapiliśmy moment, w którym złamaliśmy naszą obietnicę, czyniąc Apex Packs jedynym sposobem na uzyskanie tego, co wielu uważa za najfajniejsze wypuszczone przez nas skórki.
Aby naprawić swój błąd, Respawn umieścił wszystkie legendarne skórki w sklepie - do kupienia za monety z gry. Deweloperzy obiecali, że przemyślą przyszłe wydawanie skinów, aby nie były dostępne wyłącznie poprzez lootboxy.
Interesuje Cię Apex Legends? Sprawdź co ostatnio działo się w grze:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Apex Legends.