Cyberpunk 2077 i wiele typów misji pobocznych. Twórcy chcą, by niewielka historia okazała się kluczowa dla gry

Gry
1151V
Cyberpunk 2077 i wiele typów misji pobocznych. Twórcy chcą, by niewielka historia okazała się kluczowa dla gry
Tytus Stobiński | 11.09.2019, 18:05

Przed misjami pobocznymi w Cyberpunk 2077 trudne zadanie, bowiem muszą cechować się jeszcze wyższym poziomem, niż te w rewelacyjnym Wiedźminie 3: Dziki Gon.

Jak jednak zapewnił Phil Weber, będący starszym projektantem zadań w CD Projekt RED, zapewnił jednak, że wszystko dobrze się rozwija, a każde zadanie poboczne w nowej grze studia, warte jest naszej uwagi ze względu na fakt, jak w najmniej oczekiwanych momentach łączą się z innymi questami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak czytamy w udzielonym wywiadzie, możliwości w co mogą się przerodzić historie idące bocznym torem, jest mnóstwo i każda ma być posiadać nie tylko zaskakującą historię, ale także budowę.

Misje poboczne mogą być oczywiście zamkniętymi historiami, ale mogą też być kontynuacją z głównej linii fabularnej lub nawet kompletną, osobną gałęzią pomniejszych zadań. 

Jako przykład, Weber podaje wątek Krwawego Barona z Wiedźmina 3: Dziki Gon, gdzie misja poboczna staje się nagle istotnym fragmentem głównego wątku i łączy wiele postaci. To właśnie ta misja przyświecała autorom jako przykład tego, jak powinny wyglądać misje w Cyberpunk 2077. Jak czytamy, twórcy chcą zaskakiwać graczy na każdym możliwym kroku i sprawić, by Ci nigdy nie wiedzieli, czego mogą się spodziewać.

Więcej na temat nowej gry studia CD Projekt RED:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: własne

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper