Monster Hunter World Iceborne to jedna z najwyżej ocenianych gier roku. Reklama przypomina o recenzjach
Targi TGS 2019 wystartowały. Z tej okazji Sony i Capcom postanowiły przypomnieć o niedawnej premierze Monster Hunter World Iceborne.
W najnowszej reklamie Capcom i Sony przypominają, jak dobre noty zgarnęło Monster Hunter World Iceborne. Zdecydowanie jest się czym chwalić, bo to jedna z najlepiej ocenianych produkcji tego roku. Ogromne rozszerzenie (o rozmiarach dorównujących pierwotnemu wydaniu produkcji) utrzymało średnią 9/10 po prawie tygodniu od premiery. Mówimy tu o średniej wartości wyciągniętej z ponad 55 recenzji.
Dziennikarze chwalą przede wszystkim niezwykłe dopracowanie nowych potworów do upolowania, ogromną ilość świeżej zawartości i doskonale opracowaną, nową mapę.
Przypominam, że Monster Hunter World: Iceborne to niezwykle duże rozszerzenie - o rozmiarach dorównujących pierwotnemu wydaniu gry z 2018 r. Capcom może z pewnością liczyć na duże zainteresowanie Iceborne. Gra rozeszła się w imponującym nakładzie - Capcom chwalił się w czerwcu 2019 roku, że sprzedał już ponad 13 milionów kopii Monster Hunter World.
Warto sprawdzić:
- Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered Edition ma datę premiery. Zwiastun pokazuje nowości
- Square Enix jest gotowe na PS5 i Xbox Scarlett. Efektowna prezentacja silnika potwierdza wsparcie ray tracingu
- Final Fantasy VIII Remastered z cenzurą. Kuse ciałko nie dla graczy w 2019 roku