Pokemon GO wprowadza zmiany w bitwach i dodaje nowe kombinacje ataków stworków

Gry
2266V
Pokemon GO wprowadza zmiany w bitwach i dodaje nowe kombinacje ataków stworków
Mateusz Wróbel | 28.09.2019, 15:11

Niantic nie odpoczywa i nadal dba o swój mobilny hicior. Tym razem amerykański zespół aktualizuje system walki i dodaje nowe ataki. 

Łapiecie jeszcze stworki? Mimo zbliżającej się wielkimi krokami zimy, Niantic ma nadzieję, że trenerzy nie zrezygnują z trenowania swoich potworków. Ekipa z Kalifornii w najbliższej aktualizacji wprowadziła wiele zmian - niektóre pokemony będą mogły nauczyć się nowych ataków, które nie były dotychczas dostępne w grze Pokemon GO. Twórcy napisali:

Dalsza część tekstu pod wideo

Trenerzy,

W naszej poprzedniej notce wspominaliśmy o kilku zmianach, które pojawiły się w Pokemon GO i miały uczynić walki między trenerami ciekawszymi oraz wymagającymi. Ta aktualizacja wprowadza jeszcze więcej zmian, skupionych wokół walk PvP. 

W ciągu kolejnych kilku tygodni, zauważycie pewne zmiany w systemie walki.

Najnowsze zmiany w systemie walki:

  • Okno, w którym zadawane są obrażenia a energia ładowana zostały usprawnione

  • Pasek życia pokemona będzie pulsował gdy otrzyma obrażenia

Najnowsze zmiany do istniejących już ataków w grze:

  • Bubble Beam – ten ruch może zmniejszyć teraz statystykę ataku przeciwnika w PvP o jeden poziom

  • Power-Up Punch – głównym powodem istnienia tego ataku miała być możliwość szybkiego zwiększenia statystyki ataku swojego pokemona. Bazowe obrażenia Power-Up Punch zostały zmniejszone, tak by gracze wykorzystywali inne ataki do zadawania obrażeń. Teraz kontrowanie go powinno być bardziej oczywiste – nieblokowanie go tarczą (ze względu na to, że jest bardziej skupiony na wzmacnianiu statystyki użytkownika a nie obrażeniach przyp. red) to teraz zdecydowanie najlepsza odpowiedź.

  • Psychic – Psychic zadaje teraz więcej obrażeń i można go używać częściej (teraz ma dwa paski zamiast jednego [red.]). Celem było uczynienie tego ataku bardziej użytecznym zarówno w raidach jak i PvP. Dodatkowo ma teraz szansę na obniżenie defensywy przeciwnika w PvP.

  • Snarl – Snarl ma teraz większą rolę w ładowaniu energii wśród szybkich ataków typu mrocznego. Powinno to pomóc takim pokemonom jak Arcanine czy Luxio, by szybciej używały swojego ładowanego ataku, jak również bardziej defensywnym pokemonom takim jak Suicune lub Umbreon.

Nowe ataki:

  • Thunder Fang: szybki atak typu elektrycznego – Arcanine, Steelix, Mightyena, Hippowdon

  • Ice Fang: szybki atak typu lodowego – Suicune, Mightyena, Mawile, Hippowdon, Drapion

Pokemony i ich nowe ataki, które mogą się nauczyć:

  • Alolan Raichu: Thundershock
  • Alolan Sandslash: Ice Punch
  • Alolan Ninetales: Charm
  • Golduck: Bubble Beam, Synchronoise, Cross Chop
  • Alolan Marowak: Fire Spin, Flame Wheel
  • Mantine: Bubble Beam
  • Mawile: Fire Fang, Ice Fang, Power-Up Punch
  • Weavile: Snarl

Jak sami widzicie, zmian jest na prawdę dużo. Twórcom zależy na dobrym zbalansowaniu rozgrywki, chcą, aby każda bitwa była innowacyjna. Zmiany mają zostać wprowadzone w przeciągu najbliższych tygodni.

O Pokemon Go warto przeczytać:

Źródło: https://pokemon-go.pl/news/kolejne-zmiany-w-atakach/

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper