Call of Duty: Mobile bez wsparcia dla kontrolerów. Activision przeprasza za pomyłkę
Dwa dni temu na rynku zadebiutowało Call of Duty: Mobile. Gra spotyka się z niezłym przyjęciem, oferuje sporo trybów gry i sprawia wrażenie miłego wypełnienia wolnych chwil.
Jedną z niewątpliwych zalet, jakie produkcja jest w stanie nam dostarczyć, to pełne wsparcie kontrolerów. O ile granie za sprawą dotykowego ekranu jest możliwe, o tyle w przypadku shootera, gdzie wymagany jest szybki czas reakcji, pad sprawdza się znacznie lepiej. Niestety, to już rzewna pieść przeszłości, bowiem zaraz po starcie, Call of Duty: Mobile rezygnuje z możliwości obsługi gry za sprawą urządzenia peryferyjnego.
Ostatnie wieści o wsparciu przez system iOS kontrolerów od PlayStation 4 oraz Xboksa One, wydawało się idealnym połączeniem z premierą nowej produkcji wydanej przez Activision. Korporacja jednak jasno dała nam do zrozumienia, że ten ciepło przyjęty "ficzer" był dostępny za sprawą...pomyłki.
Hello there, thank you for contacting Spec Ops support. Unfortunately, this is no longer supported after the most recent update. I would be more than happy to help. Thank you. ^RN
— Activision Support (@ATVIAssist) October 1, 2019
Cóż, jeśli więc chcieliście napisać pochlebny komentarz w kierunku wydawcy, to lepiej się chyba z tym jeszcze wstrzymać. A jak oceniacie samą grę, niezależnie od tego, czy posiada wsparcie dla kontrolerów, czy też nie?
Warto również przeczytać:
- Call of Duty: Mobile zaliczyło świetny start. Gra może okazać się dużym sukcesem
- Call of Duty Mobile dostępne za darmo. Gra walczy o uwagę fanów Battle Royale
- Call of Duty: Modern Warfare jednak z mikropłatnościami obejmującymi nie tylko kosmetyczne elementy?