Hideo Kojima będzie tworzył filmy. Death Stranding powstało w reakcji na Donalda Trumpa i Brexit
Promocja Death Stranding trwa w najlepsze. Hideo Kojima i jego Kojima Productions zostali gwiazdami najnowszego dokumentu BBC, w którym padła ważna deklaracja – Japończyk chce przygotowywać pełnoprawne filmy.
Death Stranding trafi na półki sklepowe w najbliższy piątek, a od ubiegłego tygodnia możecie zapoznać się z naszą recenzją nowej gry Hideo Kojimy. Japończyk w ostatnich dniach podróżuje po całym świecie, by promować najświeższą produkcję, co dało nawet okazję do rozmawy z dziennikarzem BBC Newsbeat.
Brytyjczycy przylecieli do Kojima Productions i przez trzy dni obserwowali prace deweloperów, oglądali ekskluzywne materiały, a nawet mogli porozmawiać z całą ekipą. To sam Kojima nakreślił, że Death Stranding powstawało „w reakcji na Donalda Trumpa i Brexit”, co jest w pewien sposób nadaje głębszego znaczenia ukazanej w grze rozbitej Amerykę. Deweloper ma nawet nadzieję, że jego tytuł odciśnie swój wpływ i zmieni sposób działania graczy z całego świata – jak wiadomo w produkcji pojawia się specyficzny tryb sieciowy nastawiony na współpracę.
Podczas wywiadu Kojima zaskoczył pewnie niejednego gracza i zapowiedział również, że jego Kojima Productions w przyszłości rozpocznie przygotowanie filmów. Twórca skwitował sytuację następującymi słowami:
„Jeśli możesz zrobić jedną rzecz dobrze, to możesz zrobić wszystko dobrze.”
Kojima zaznaczył, że jego zdaniem w przeciągu kilku następnych lat gry będą dostępne na streamingu, a gdy tylko spotkają się one z filmami na jednej przestrzeni, zadebiutują nowe formaty – między innymi w grach – które okażą się niezwykłe.
Na naszym portalu przeczytacie więcej informacji o Death Stranding:
- Death Stranding z nową łatką przed premierą. Japończycy dopracowują świat Kojimy
- Temat Tygodnia: Jak przyjęto Death Stranding? Czy Hideo Kojima powinien nadal robić gry?
- Death Stranding. Artysta zaprojektował okładkę Death Stranding dla japońskiego magazynu
- Death Stranding x Rick and Morty. Twórcy kreskówki reklamują grę Hideo Kojimy