Red Dead Redemption 2 z RTX. Gra z ray tracingiem wygląda jeszcze lepiej
Red Dead Redemption 2 nawet na konsolach potrafi zachwycić oprawą, ale Rockstar zajęło się znaczącym usprawnieniem i upiększeniem gry na premierę wersji na PC. Deweloperzy nie wdrożyli śledzenia promieni w czasie rzeczywistym, ale modderzy już zajęli się odpowiednim upiększeniem tytułu.
Red Dead Redemption 2 otrzymał szereg ulepszeń w wersji na PC, dzięki którym gra wygląda znacznie lepiej od edycji na konsole, ale mimo współpracy z firmą NVIDIA – nie zdecydowano się na pełne wsparcie ray tracingu. Nie jest to problem dla graczy i modderów, którzy wykorzystują oprogramowanie Reshade, by zapewnić odpowiednią jakość oprawy.
Nie możemy w tym wypadku liczyć na idealne odwzorowanie śledzenia promieni w czasie rzeczywistym – jest to dokładnie „path tracing” – ale nawet w tej sytuacji można dostrzec kilka ładniejszych scen. Problemem tej technologii może okazać się źle padające światło, jednak na przedstawionych materiałach wygląda to naprawdę nieźle.
Możemy podejrzewać, że firma NVIDIA nie zdecydowała się na pełne wsparcie RTX, bo jak wiadomo Red Dead Redemption 2 to kolos, który bez problemu pochłania komputery. Aktualnie rozgrywka w 4K/60fps na ustawieniach ULTRA jest w zasadzie niemożliwa dla standardowego gracza.
Nawet Reshade potrafi bardzo mocno wymęczyć komputer, więc testowaniem takich atrakcji powinni zajmować się jedynie gracze, którzy mają potężne podzespoły w obudowie PC-tów.
Warto sprawdzić:
- Red Dead Redemption 2 z problemami na PC. Rockstar przyznaje się do błędu i wydaje patch
- Red Dead Redemption 2 z Jokerem i lepszymi kolorami. Pierwsze mody na PC
- CEO Take-Two zdradza, że rynek PC to nawet 50% przychodów ze sprzedaży gier
- Red Dead Redemption 2 na PC „to znacznie więcej niż port”
- Red Dead Redemption 2 na PC bez ray tracingu. NVIDIA wyjaśnia zamieszanie
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Red Dead Redemption 2.