Halo: Reach bez ograniczeń klatek na sekundę oraz z optymalizacją wsparcia dla myszki
Wiele wskazuje na to, że pomimo początkowych chęci ograniczenia liczby klatek na sekundę do 60, twórcy odchodzą od tego pomysłu i spróbują postawić na nielimitowaną ich ilość.
Halo: Reach to bardzo wyczekiwana premiera, dla wszystkich graczy korzystających z PC i Xbox One. Tytuł będzie nieco odświeżoną i lekko podrasowaną wersją gry sprzed prawie dziesięciu lat. Jak mogliśmy jednak widzieć na ostatnich materiałach, godnie się zestarzał.
Ludzie ze studia 343 Industries, którzy odpowiedzialni są za wydanie gry, słyną z udostępniania na swoim blogu wpisów traktujących o postępach w produkcji i dużych zmianach. W najnowszym z nich wspomnieli o pracach nad zwiększeniem liczby klatek w wersji na PC. I tak, pomimo wielu przeciwności, twórcy zapowiadają, że już w dniu premiery, gra zostanie udostępniona bez ograniczenia! Jest to świetna wiadomość dla wszystkich posiadaczy mocniejszych sprzętów!
Ponadto zespół przekazał, że obecnie pracuje nad wieloma sposobami, aby jeszcze bardziej zoptymalizować korzystanie z myszy i klawiatury:
Nasze wyniki z pierwszych testów [...] były bardzo obiecujące, a ekipa idzie w dobrym kierunku. Dokładamy wszelkich starań, aby uczynić granie wspaniałym doświadczeniem również na PC i będziemy kontynuować prace nad korzystaniem z myszy oraz klawiatury. W razie potrzeby będziemy łatać wszelkie błędy już po premierze.
Wygląda na to, że studio bardzo poważnie podeszło do zadania i nie zamierza wrzucić zwyczajnego, prostego portu, ale grę mocno zmienioną na potrzeby innych urządzeń oraz (a może: przede wszystkim) dzisiejszego gracza. Jest na co czekać, a warto przypomnieć, że premiera już 3 grudnia tego roku!
Więcej o tym tytule przeczytasz na naszym portalu: