Cyberpunk 2077. Multiplayer to "mniejszy projekt" z mikropłatnościami
Tryb sieciowy w Cyberpunk 2077 będzie posiadał mikropłatności - Adam Kiciński zapewnia, że ceny poszczególnych rzeczy będą odpowiednie w stosunku do jakości.
Przez ostatnie tygodnie było bardzo cicho o nadchodzącej produkcji od rodzimego studia CD Projekt Red - Cyberpunku 2077. Było to spowodowane wysypem mocnych gier, które pojawiły się w październiku i listopadzie. Mimo to, Cyberpunk 2077 zbliża się coraz bardziej na horyzoncie, więc nadchodzące miesiące będą bardzo ważne dla kampanii reklamowej mającej na celu zachęcenie graczy do kupna gry.
Polskie studio ogłosiło niedawno swoje wyniki sprzedażowe, a kierownicy CD Projekt Red, udzielali odpowiedzi na pytania podczas sesji związanej z Cyberpunk 2077. Został poruszony temat sieciowy, który jak wiemy już od kilku miesięcy, zawita do produkcji. Kilka dni temu, Piotr Nielubowicz, potwierdził, że tryb multiplayer jest już na wczesnym etapie produkcji. Oznaczył go mianem "mniejszego projektu", który dopiero co uruchomiono.
Po chwili, Adam Kiciński odpowiedział na pytanie dotyczące mikropłatności zawartych w CP 2077. Prezes zarządu obiecuje, że będą one przemyślane, a co najważniejsze, zaoferują odpowiednią jakość w stosunku do ceny.
Teraz jest zdecydowanie za wcześnie, aby dzielić się szczegółami na ten temat - projekt znajduje się w stosunkowo wczesnym etapie produkcji. Wciąż eksperymentujemy - to nasza pierwsza gra z trybem wieloosobowym. Sprawdzamy różne opcje i możliwości, i zdecydowanie nie jest to czas na wskazanie konkretnego kierunku. [...] oczekuję rozsądnej monetyzacji i - zawsze - stosunku jakości do ceny.
CD Projekt Red wspomniał również, że pracuje nad innymi, niezapowiedzianymi dotychczas projektami, ale większość finansów studio przeznacza na Cyberpunk 2077. Podczas pytań, została poruszona kwestia portu na konsolę kolejnej generacji, ale polskie studio nie odpowiedziało nic konkretnego.
Warto przeczytać:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.