WWE 2K20. Najbardziej zabugowana gra roku w reklamie live-action ze sławami wrestlingu
WWE 2K20 to chyba największe komercyjne zaskoczenie tego roku. Pomimo miażdżąco niskich recenzji za strasznie dużą liczbę bugów i błędów technicznych (wielu już obwołało WWE 2K20 "najbardziej zabugowanym tytułem 2019 roku"), gra sprzedaje się niezwykle dobrze.
WWE 2K20, które zgarnęło oceny na kompromitującym poziomie 4/10, przez cały październik utrzymywało się w rankingu top 10 w Wielkiej Brytanii. W USA, wg danych NPD, tytuł w październiku zajął 7 miejsce w rankingu sprzedaży, wyprzedzając m.in. Borderlands 3, Ring Fit Adventure i The Legend of Zelda: Link's Awakening.
Sprzedaż WWE 2K20 jest na tyle wysoka, że cały czas opłaca się inwestować w marketing tej produkcji - również w zwykle najdroższym wydaniu live-action, które możecie zobaczyć poniżej.
W nowej reklamie WWE 2K20 tytuł promują sławy wrestlingu - m.in. Hulk Hogan i Becky Lynch, która jest gwiazdą, która pojawiła się na okładce gry.
Warto sprawdzić: