Diablo 4 z nowymi konkretami. Informacje o kątach kamery, silniku i animacjach

Gry
3768V
Diablo 4 z nowymi konkretami. Informacje o kątach kamery, silniku i animacjach
Mateusz Wróbel | 30.11.2019, 20:35

Serwis AusGamers przeprowadził wywiad z deweloperami odpowiedzialnymi za Diablo 4 - poznaliśmy nowe informacje o silniku, kamerze i animacjach.

zostało zapowiedziane kilka tygodni temu na wydarzeniu BlizzCon 2019 - nie poznaliśmy dokładnej daty premiery i według deweloperów, jej ujawnienie nie nastąpi zbyt szybko nawet jak na standardy Blizzarda. Mimo to, wysypu informacji nie brakuje - wiemy już, że gra będzie posiadać mikropłatności, a dodatkowo przedstawiono już trzy grywalne postacie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niedawno, w rozmowie z AusGamers Luis Barriga i John Mueller odpowiedzieli na parę pytań dotyczących najnowszej odsłony kultowej serii. Deweloperzy potwierdzili krążące od pierwszych materiałów prezentujących grę pogłoski, które sugerowały pojawienie się w Diablo 4 nowego silnika graficznego - wiemy, że zostanie on zaopatrzony w funkcję PBR, czyli renderingu opartego na fizyce - animacje postaci i efekty pogodowe mają wyglądać obłędnie i działać dynamicznie - niestety, twórcy nie zdradzili więcej szczegółów. 

Podczas przygody będziemy mieli wiele możliwości na dostosowanie swojego protagonisty, ale nie martwcie się tym - nikt nie będzie latał w różowych zbrojach - twórcy zapowiadają lekkie ograniczenia w modyfikacji w celu utrzymania mrocznego klimatu.

Blizzard pracuje również nad kamerą. Z wypowiedzi jak i przedstawionych dotychczas materiałach widzimy, że będzie ona dynamicznie pracować - podczas walki z groźniejszymi przeciwnikami, będzie się ona oddalać w celu zwiększenia kontroli i zorientowania podczas walki. 

Więcej o Diablo 4 na naszym serwisie:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.

Źródło: AusGamers

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper