Diablo 4 z nowymi konkretami. Informacje o kątach kamery, silniku i animacjach
Serwis AusGamers przeprowadził wywiad z deweloperami odpowiedzialnymi za Diablo 4 - poznaliśmy nowe informacje o silniku, kamerze i animacjach.
zostało zapowiedziane kilka tygodni temu na wydarzeniu BlizzCon 2019 - nie poznaliśmy dokładnej daty premiery i według deweloperów, jej ujawnienie nie nastąpi zbyt szybko nawet jak na standardy Blizzarda. Mimo to, wysypu informacji nie brakuje - wiemy już, że gra będzie posiadać mikropłatności, a dodatkowo przedstawiono już trzy grywalne postacie.
Niedawno, w rozmowie z AusGamers Luis Barriga i John Mueller odpowiedzieli na parę pytań dotyczących najnowszej odsłony kultowej serii. Deweloperzy potwierdzili krążące od pierwszych materiałów prezentujących grę pogłoski, które sugerowały pojawienie się w Diablo 4 nowego silnika graficznego - wiemy, że zostanie on zaopatrzony w funkcję PBR, czyli renderingu opartego na fizyce - animacje postaci i efekty pogodowe mają wyglądać obłędnie i działać dynamicznie - niestety, twórcy nie zdradzili więcej szczegółów.
Podczas przygody będziemy mieli wiele możliwości na dostosowanie swojego protagonisty, ale nie martwcie się tym - nikt nie będzie latał w różowych zbrojach - twórcy zapowiadają lekkie ograniczenia w modyfikacji w celu utrzymania mrocznego klimatu.
Blizzard pracuje również nad kamerą. Z wypowiedzi jak i przedstawionych dotychczas materiałach widzimy, że będzie ona dynamicznie pracować - podczas walki z groźniejszymi przeciwnikami, będzie się ona oddalać w celu zwiększenia kontroli i zorientowania podczas walki.
Więcej o Diablo 4 na naszym serwisie:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.