Ghost of Tsushima to gra z przepięknym światem - jest to najambitniejszy projekt studia Sucker Punch
Andrew Goldfarb opowiada o rozmiarze świata w Ghost of Tsushima, kreowanego przez studio Sucker Punch.
Sony kazało nam czekać na nowe materiały z Ghost of Tsushima od studia Sucker Punch ponad rok - na tegorocznym The Game Awards mogliśmy obejrzeć obfity w szczegóły trailer, a jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, zjedźcie w dół i kliknijcie przycisk start.
Fani oczekujący na Ghost of Tsushima byli zachwyceni nowym filmem. Prawie pięciominutowy zwiastun miał bardzo dużo do przekazania - mogliśmy ujrzeć tętniący życiem, wyśmienicie zaprojektowany świat, oszałamiające efekty wizualne, a co najważniejsze, Sony zdecydowało się przybliżyć datę premiery, która została zaplanowana na nadchodzące lato. Jak uznał dziennikarz z serwisu Kotaku, Jason Schreier, Ghost of Tsushima musi zrobić miejsce dla The Last of Us 2 - Sony nie chce, aby bliskie premiery dwóch ogromnych gier wpłynęły na sprzedaż.
Andrew Goldfarb, mężczyzna odpowiedzialny za sprawy komunikacyjne w studiu Sucker Punch, powiedział, że ich najnowsza produkcja jest najambitniejszym projektem dla zespołu. Według Goldafarba, rozmiar świata gry jest ogromny, a jak już zapowiedzieli twórcy, będziemy mogli zajrzeć w każdy kąt. Mężczyzna oznajmia również, że pokazany fragment to tylko małe "zarysowanie powierzchni" - kolejne materiały powinny ukazać jeszcze więcej piękna świata kreowanego przez zespół Sucker Punch.
Warto zajrzeć na:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.