Pokemon GO łączy pokolenia. Nostalgiczna reklama funkcji Buddy Adventure
Jeśli myślicie, że szajba na Pokemon GO przeminęła, to warto spojrzeć na wyniki finansowe generowane przez ten tytuł Niantic. Gra zarabia obecnie mniej więcej tyle samo, ile w premierowym, 2016 roku!
Tylko w 2019 roku Pokemon GO zarobiło ok. 800 mln dolarów dzięki mikrotransakcjom (które - warto dodać - są mało nachalne i uciążliwe dla graczy). Od 2016 roku tytuł wygenerował dla wydawcy aż 3 miliardy dolarów.
Wiadomo, że najwięcej osób cały czas gra w USA - ok. 36% wszystkich fanów Pokemon GO pochodzi z tego kraju. Na drugim miejscu jest Japonia (29% graczy).
Nie dziwi przy cały czas tak wielkiej popularności fakt, że Niantic cały czas rozwija swój tytuł. Pokemon GO doczekało się ostatnio kilku ciekawych aktualizacji, a już w 2020 roku otrzymamy kolejne ważne nowości, m.in. rozbudowaną ligę sieciowych rozgrywek.
Póki co możemy przyjrzeć się nowej reklamie Pokemon GO. Dodajmy, że wyjątkowo dobrze zrealizowanej, nostalgicznej i wzruszającej dla wszystkich osób, które wychowywały się z kolejnymi odsłonami serii. Reklama skupia się na funkcji Buddy Adventure, pozwalającej na jeszcze większe zżycie się ze swoim pupilem (wybrany pokemon podąża za postacią gracza i nie chowa się do pokeballa).
Warto sprawdzić: