Wiedźmin mógł wyglądać zupełnie inaczej. Gameplay z 2004 roku pokazuje grę przed prezentacją na E3
Wiedźmin przeszedł bardzo długą drogę nim wylądował na półkach sklepowych, a kolejni gracze rozpoczęli poznawać świat wykreowany przez Andrzeja Sapkowskiego w nowym, wcześniej niedostępnym miejscu. Za sprawą kolejnych wykopalisk, Rysław zaprezentował gameplay z bardzo wczesnej wersji Wiedźmina – zobaczcie rozgrywkę z 2004 roku.
Ryszard Chojnowski już na początku tygodnia zainteresował graczy publikując materiały z nigdy wcześniej niedostępnej wersji Wiedźmina – jeszcze w 2003 roku tytuł był tworzony na silniku IC Engine, na którym powstawał między innymi Mortyr.
Już w 2004 roku deweloperzy z CD Projekt RED podjęli decyzję o zmianie technologii i wykorzystywali Aurora Engine od BioWare – poniższy zapis pokazuje rozgrywkę na silniku twórców serii Mass Effect. Zobaczycie tutaj krótki fragment z 23 kwietnia 2004 roku prezentujący trzy sceny (kaplica z Wyzimy, dom Talara i pałac królewski), które zostały przygotowane przez twórców – CD Projekt RED szykował się na pierwsze pokazy gry, w tym na E3 2004.
Na gameplayu można dostrzec „pierwszy model wiedźmina sprzed Geralta” – zespół na początku chciał pozwolić graczom nazwać bohatera i jak zobaczycie na rozgrywce, postać pierwotnie nie przypominała znanego całemu światu zabójcy potworów.
Jesteście zainteresowani kolejnymi ciekawostkami z Wiedźmina? Sprawdźcie YouTube Rysława, gdzie znajdziecie między innymi ciekawą serię dotyczącą właśnie gry CD Projekt RED.
Na naszej stronie przeczytacie więcej informacji o Wiedźminie:
- Wiedźmin po polsku. Aktorzy mierzą się z polskimi słowami
- Wiedźmin nie może czekać. Prace nad 2. sezonem serialu Netflix ruszyły
- Wiedźmin z nieczytelną chronologią? Netflix publikuje grafikę wyjaśniającą bieg wydarzeń z serialu
- Wiedźmin połączony z Przyjaciółmi. Fan stworzył świetne intro serialu Netflix