Temtem z problemami w dniu premiery. Gracze i tak chwalą "sieciowe Pokemony"
Temtem ma być w teorii odpowiedzią na ogromny sukces Pokemonów. Gra wylądowała już na Steam (w kolejnych miesiącach trafi również na konsole), więc można już coś powiedzieć o jej jakości.
W grze stworzonej przez studio Crema wcielamy się w trenerów zwierzaczków wyglądających podobnie jak poczciwe poksy. Tak jak w marce Pokemon musimy takie stworki w Temtem najpierw łapać a później trenować i wystawiać do walk z innymi trenerami na arenach. Wszystko odbywa się w środowisku online - gra przypomina tytuły MMO.
Temtem już trafił na Steam w formie Wczesnego Dostępu. Póki co gracze są zadowoleni (tytuł uzyskał 76% pozytywnych recenzji użytkowników). Oceny powinni się jednak jeszcze poprawić, kiedy Crema i Humble Bundle poprawią kwestię pewnych niedogodności technicznych. Chodzi przede wszystkim o niewydolne serwery na starcie, co sprawiało wczoraj, że na zalogowanie się trzeba było czekać zaraz po premierze przynajmniej pół godziny.
Zespół Crema wprowadził w ostatnich godzinach pewne zmiany. Po aktualizacji gracze donoszą, że znacząco zmniejszył się czas oczekiwania czy przypadki zerwanych połączeń. Gra ma też wykazywać się ogólnie poprawioną wydajnością.
Z jak długą przygodą fabularną mamy tu do czynienia? Gra w wersji Early Access zapewnia ok. 25 godzin zabawy. W momencie pełnej premiery ta wartość ma się wg deweloperów podwoić dzięki misjom i zadaniom pobocznym. Tytuł kosztuje obecnie na Steam 124,99zł. Temtem trafi też w późniejszym terminie na PS4, XOne oraz Switch.
Warto sprawdzić: