Doom Eternal nie ominęło crunchu. Pracownicy musieli robić wszystko, aby dostarczyć grę na czas
Producent wykonawczy studia id Software odpowiadającego za Doom Eternal przyznał w wywiadzie, że studiu zmaga się z crunchem.
Doom Eternal pierwotnie miał zostać wydany w listopadzie poprzedniego roku, ale studio odpowiedzialne za grę, id Software, poprosiło Bethesdę o przeniesienie premiery na marzec bieżącego roku, w celu dopieszczenia szczegółów i wydania na rynek ukończonej w 100% produkcji.
Wszystko wygląda na to, że najnowsza odsłona kultowej serii nie zaliczy już żadnych opóźnień - Doom Eternal zadebiutuje 20 marca bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch. Dodatkowo, gra ujrzy światło dzienne również w ofercie Google Stadii.
Producent wykonawczy owego tytułu wypowiedział się dla serwisu VG247 na temat crunchu, który był obecny w id Software podczas tworzenia Doom Eternal. Mężczyzna powiedział, że nadchodząca produkcja została już ukończona pod koniec poprzedniego roku, a od ogłoszenia nowej daty premiery nie dodano żadnych nowych treści. Dodatkowy czas o który poprosiło studio id Software został przeznaczony na doszlifowanie szczegółów i mechanik - pracownicy musieli dużo testować i zostawać na nadgodziny.
Naprawdę, ale to naprawdę staramy się szanować czas i życie ludzi pracujących w id Software. Mamy bardzo oddanych ludzi, którzy po prostu decydują się dużo pracować w wielu przypadkach. To było miłe, ponieważ chcemy, aby gra była dopięta na ostatni guzik. Chcemy, aby spełniła oczekiwania konsumentów.
W ostatnich dniach coraz głośniej słyszymy o crunchu - niedawno, prezes CD Projekt Red, Adam Kiciński wypowiedział się na owy temat i przyznał, że w rodzimym studiu również on występuje.
Warto zajrzeć na: