Bayonetta & Vanquish bez stałych 60 fps na aktualnej generacji. Tylko Xbox One X radzi sobie z grami

Gry
1752V
Bayonetta & Vanquish bez stałych 60 fps na aktualnej generacji. Tylko Xbox One X radzi sobie z grami
Wojciech Gruszczyk | 21.02.2020, 16:05

Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle trafił już na rynek i pozwala zapoznać się z dwoma klasykami PlatinumGames na aktualnej generacji. Twórcy próbowali osiągnąć stałe 60 klatek na sekundę na wszystkich urządzeniach, ale tylko Xbox One X oferuje taką jakość rozgrywki przy rozdzielczości 4K.

PlatinumGames postanowiło zaoferować swoje klasyczne historie na PlayStation 4 i Xboksa One, ale nie wszystkie wersje konsol aktualnej generacji radzą sobie z okiełznaniem tytułów w oczekiwanych 60 klatkach na sekundę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Bayonetta powinna działać w 60 fps na PlayStation 4 Pro i Xboksie One X, ale gdy mamy ogrywać produkcję w rozdzielczości 4K, to sprzęt Sony w kilku momentach łapie zadyszkę. Nie są to bardzo mocne spadki, ale wyraźnie odczuwalne – problemy znikają podczas rozgrywki w 1080p. Xbox One X oferuje stałe 60fps przy 4K.

Bliźniaczą sytuację widzimy w przypadku Vanquish. Xbox One X oferuje obiecaną jakość, ale na PlayStation 4 Pro także pojawiają się niedogodności, które można wyeliminować rezygnując z rozgrywki w 4K. Problemy z wydajnością pojawiają się także na bazowych PS4 i XOne.

Twórcy portu obiecali wiele i choć obie gry zaproponują graczom sporo przyjemnej rozgrywki, ale warto wiedzieć, że w niektórych momentach przygody mogą się lekko zakrztusić. Sytuację przedstawi Digital Foundry.

Warto również sprawdzić:

Źródło: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-bayonetta-vanquish-10th-anniversary-port-analysis

Komentarze (64)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper