Destiny 2 z dużymi zmianami w balansie. Twórcy dopracowują grę
Bungie potwierdziło kolejne zmiany w Destiny 2. Gracze mogą liczyć na szereg zmian w broniach, które mają pozytywnie wpłynąć na rozgrywkę. Deweloperzy dopracowali sprzęt – zespół zajął się obrażeniami, zasięgiem oraz nawet przeładowaniem giwer.
Twórcy Destiny 2 wciąż pracują nad poprawą doświadczenia wszystkich graczy. Studio w tym tygodniu postanowili zająć się bronią i oferują szereg drobnych poprawek (obrażenia, zasięg, przeładowanie), by zapewnić graczom odpowiednią zabawę. Niektóre zmiany zostaną dodane wraz z rozpoczęciem Sezonu, a kolejne trafią do produkcji wraz z wyzwaniami PvE.
Tak deweloperzy zapowiadają nowości:
„W Sezonie wprowadziliśmy sporo zmian w niektórych rodzajach broni, obok zmian w mieczach, które zapowiadaliśmy dwa tygodnie temu. Chociaż nie są to jeszcze wszystkie nadchodzące zmiany, to ujawnimy sporą ich część.”
Poznajcie szczegóły zmian:
Brzemię Izanagiego
- Prędkość animacji Oszlifowanego ostrza nie wpływa już na statystykę przeładowania.
- Banita został zamieniony na Pełne skupienie.
Karabiny snajperskie
- Obrażenia zadawane potężnym i lepszym wrogom zostały przywrócone do wartości sprzed Twierdzy Cieni (~-20%).
- Mnożnik precyzji karabinów dostosowanych został obniżony z 3,25x do 2,95x.
- Podstawowe obrażenia szybkostrzelnych karabinów snajperskich zostały zmniejszone ze 100 do 90.
Granatniki
- Granatniki o agresywnej konstrukcji są teraz granatnikami o szybkostrzelnej konstrukcji.
- Granatniki o szybkostrzelnej konstrukcji mają zmniejszone obrażenia, lecz zwiększoną szybkostrzelność (0,8x). Oprócz tego mają też zwiększone rezerwy.
- Poprzednio granatniki o agresywnej konstrukcji strzelały szybciej niż te o dopasowanej, ale zadawały takie same obrażenia.
- Obrażenia potężnym i lepszym wrogom, zadawane ciężkimi granatnikami, zostały obniżone o ~10%.
Lord Wilków
- Aktywny tryb „Wypuść wilki” teraz znacznie zmniejsza celność broni.
Ostatnie Słowo
- Rozproszony ogień wpływa teraz na wartość precyzji podczas strzelania bez celowania.
- Wpływ Rozproszonego ognia został zmodyfikowany.
- Wartości precyzyjnego strzelania bez celowania / przy celowaniu zostały zmienione z 67,95/67,95 na 68,27/52,2.
- Wartości nieprecyzyjnego strzelania bez celowania / przy celowaniu zostały zmienione z 50,01/50,01 na 38/38.
- Celowanie nie zapewnia już dodatkowego efektywnego zasięgu (spadek obrażeń).
- Zmniejszona stabilność przy korzystaniu z myszy i klawiatury.
- Zmniejszony efektywny zasięg.
- Aby poprawić korzystanie z broni, zmieniono sposób, w jaki namierzane są cele podczas strzelania bez celowania.
Strzelby
- Namierzanie celów w strzelbach innych niż pociskowe zostało zmienione tak, by nie brało pod uwagę lokalizacji precyzyjnych.
- Poprzednio namierzanie celów mogło sprawić, że rozrzut strzału omijał zamierzone miejsce trafienia i większość rozrzutu pudłowała.
- Kąt stożka odrzutu jest teraz zależny od podrodzaju, a nie od statystyk zasięgu broni.
- Celowanie w tym rodzaju broni nie zmienia jej efektywnego zasięgu.
Karabiny fuzyjne
- Namierzanie celów w karabinach fuzyjnych zostało zmienione tak, by nie brało pod uwagę lokalizacji precyzyjnych.
- Poprzednio namierzanie celów mogło spowodować, że salwa gracza omijała zamierzone miejsce trafienia i większość salwy pudłowała.
- Spadek zadawanych obrażeń tego rodzaju broni został zmieniony na 0,5x (poprzednio: 0,75x).
- Efektywny zasięg i wpływ przyrządów optycznych tego rodzaju broni został zmniejszony.
- Plan zapasowy
- Plan zapasowy ma teraz zmodyfikowaną siłę rażenia, aby był dostosowany do szybkostrzelnego podrodzaju, gdy jest aktywny.
- Czas ładowania jest teraz zmodyfikowany tak, aby był dostosowany do szybkostrzelnego podrodzaju *0,85, gdy jest aktywny.
Karabiny automatyczne
- Potężna komora: Tryb domyślny/precyzyjny 22/35,2 (poprzednio 22/33)
- Precyzyjny stelaż: Tryb domyślny/precyzyjny 17/27,2 (poprzednio 17/25,5)
- Dostosowana konstrukcja: Tryb domyślny/precyzyjny 15,75/25,2 (poprzednio 13,75/22)
- Szybkostrzelny stelaż: Tryb domyślny/precyzyjny 13,4/20,1 (poprzednio 12,5/18,75)
Jak widać deweloperzy nie tracą czasu i dbają o dostosowanie rozgrywki. Te wszystkie drobne detale pozwolą graczom jeszcze bardziej cieszyć się tytułem i pewnie znajdzie się wielu chętnych, którzy z przyjemnością sprawdzą nowości.
Jak zawsze deweloperzy udostępniają także najciekawsze filmiki ostatniego tygodnia:
Filmik tygodnia: Tytani lubią się naparzać
Wyróżnienie: Idealnie przeciętny montaż PvP
Wyróżnienie: Ślub w Śniącym Mieście
Więcej informacji o Destiny 2 na naszym portalu:
- Destiny 2 nie zapomina o zakochanych. Karmazynowe Dni nadciągają
- Destiny 2 z nowym, ciekawym wydarzeniem. Budowa Empiryjskiej podstawy rusza w przyszłym tygodniu
- Gracz Destiny 2 zdobył wszystkie tytuły w grze. Spędził przy rozgrywce ponad 1500 godzin
- Destiny 2 pomaga Australii. Bungie zachęca do kupowania charytatywnych koszulek
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny 2.