Call of Duty. Reżyser trybu Zombies opuszcza Treyarch po 13 latach
Jason Blundell, reżyser trybu "Zombies" w grach z serii Call of Duty, opuścił Treyarch po ponad dekadzie pracy w studiu. Duże osłabienia przed kolejnymi odsłonami.
Call of Duty to jedna z bardziej uznanych marek wśród gier wojennych w całej historii gier wideo. Przez lata pojawiało się mnóstwo trybów, które wpływały na długowieczność starć wieloosobowych w produkcjach. Wśród nich mieliśmy przecież, dla przykładu, "Battle Royale" czy "Zombie".
I dla fanów tego drugiego informacja będzie miała ogromne znaczenie. Reżyser rzeczonego trybu, Jason Blundell, przekazał w specjalnym oświadczeniu, iż po ponad dekadzie służby, opuszcza Treyarch. Poinformował, iż praca z tą ekipą była dla niego ogromnym zaszczytem, a przy tym podziękował za tyle lat wsparcia:
Po 13 wspaniałych, wypakowanych akcją latach, odchodzę z Treyarch. Podczas mojego czasu w studiu miałem przyjemność pracować nad całą masą projektów, z podkreśleniem wyjątkowości okresu przy tworzeniu "Zombies". Zespół złożony był z najbardziej kreatywnych i utalentowanych twórców w branży, o których nigdy nie usłyszycie, ponieważ odwalają masę roboty za kulisami.
To pisząc, nie wybaczyłbym sobie, gdybym nie podziękował grupie, która sprawiała, że to wszystko było tego warte: społeczności Zombies! Wasza pasja, entuzjazm i - będąc szczerym - Wasze szaleństwo, były ciągłym źródłem inspiracji. Piękno tego trybu od zawsze leżało w interakcji pomiędzy nami, twórcami, a także społecznością pełną największych pasjonatów na tej planecie. Te wspomnienia pozostaną ze mną na całe życie.
Zespół Treyarch był niesamowity- dziękuję! Dziękuję fanom za danie mi możliwości, abym przywracał martwych do życia na tyle różnych sposobów, cała przyjemność leżała po mojej stronie!
Wygląda na to, że tryb może przejść spore zmiany i pojawić się w nieco odmienionym wydaniu, gdy tylko zobaczymy go w kolejnych odsłonach Call of Duty. Jak wypadnie to w rzeczywistości? Czas pokaże!
Inne wiadomości ze świata serii: