Ghost Recon: Breakpoint z wielkimi zmianami. Ubisoft ujawnił „system wrażeń z gry”
Ubisoft potwierdził wszystkie szczegóły nowego systemu, dzięki któremu każdy gracz otrzyma możliwość dostosowania rozgrywki do własnych potrzeb. Twórcy za wszelką cenę chcą uratować Ghost Recon: Breakpoint i wierzą, że przebudowa może wiele zmienić.
Ubisoft wierzy, że może powrócić na szczyt i właśnie zapowiedziano wielką aktualizację. Już 24 marca zostanie opublikowany system, który pozwoli każdemu graczowi dostosować ustawienia i tym samym zająć się ułożeniem rozgrywki pod własne oczekiwania. Studio już w ubiegłym roku otrzymało pozytywne informacje od Delta Company i następnie rozpoczęła się wymagająca praca, by zadbać o najwyższą jakość.
Ghost Recon: Breakpoint - wielkie zmiany i pełna personalizacja
W Ghost Recon: Breakpoint każdy gracz będzie mógł wybrać jeden z trzech trybów:
- Standardowa rozgrywka – oferuje zabawę znaną z premierowej wersji Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, w której obecne są poziomy sprzętu i progresja łupów.
- Realistyczna rozgrywka – zupełnie nowe doświadczenie, pozbawione poziomów sprzętu i progresji łupów oraz oferujące wiele nowych opcji taktycznych.
- Niestandardowa rozgrywka – umożliwia dobranie własnych ustawień, by stworzyć doświadczenie idealnie dostosowane do preferencji gracza.
Jeśli zdecydujecie się stworzyć własną rozgrywkę, to otrzymacie możliwość zmiany w zasadzie wszystkiego:
- Brak poziomu sprzętu – spersonalizuj swoją broń i zachowaj ją przez całą przygodę. Poziomy jakości i przedmiotów są wyłączone.
- Realistyczne łupy – opcja ta sprawia, że broń upuszczana przez wrogów należy do kategorii, której używali. Podniesiona broń zastępuje tę, którą masz w rękach. Sprzęt zdobywasz podczas misji, znajdujesz w skrzyniach lub otrzymujesz w ramach nagród.
- Liczba miejsc na broń główną – ustawienie umożliwiające noszenie 1 lub 2 broni głównych. Wstępna wersja tej opcji pojawiła się już w aktualizacji 1.1.0, ale w systemie wrażeń z rozgrywki zostanie zrealizowana w pełni.
- Utrata amunicji przy przeładowaniu – pozostała w magazynku amunicja przepada, gdy przeładujesz broń.
- Poziom kondycji – określ, jak dużo kondycji zużywa twój duch. – Liczba bandaży – ogranicz liczbę bandaży, które może przenosić twój duch.
- Ryzyko urazu – określ, jak często twój duch może doznawać urazu, gdy zostanie zraniony pociskami wroga.
- Regeneracja zdrowia – umożliwia ograniczenie, usunięcie lub zwiększenie regeneracji zdrowia.
- Nowe ustawienia interfejsu – dostosuj wygląd interfejsu dzięki nowym ustawieniom: – Minimalna minimapa – mniejsza mapa wyświetlająca skromniejszą liczbę informacji.
- Minimalne powiadomienie o łupie – mniejsze powiadomienie o łupie. – Minimalny łup 3D – mniejszy łup 3D. – Tryb prywatny – w Erewhonie spotkasz wyłącznie postacie fabularne i członków swojej drużyny z trybu współpracy.
- Dostęp do sklepu Marii – zachowaj dostęp do sklepu Marii w biwakach lub ogranicz go wyłącznie do Erewhonu.
Zmiany pojawią się także w temacie poziomów trudności, ponieważ na realistycznym i standardowym będziemy mogli wybrać odpowiednie wyzwania. Podczas gry będziemy jednak zmieniać poziom przeciwników oraz poziom taktyk.
Ubisoft uratuje Ghost Recon: Breakpoint?
Studio podkreśla, że gracze otrzymają możliwość wyboru trybu lub opcji w dowolnej chwili. Ubisoft zachęca nawet do eksperymentowania – każdy może stworzyć odpowiednią dla siebie rozgrywkę.
Zmiany nie wpłyną na rozgrywkę sieciową i nadal będziemy mogli uczestniczyć w rozgrywce ze znajomymi:
„Ustawienia wybrane w celu stworzenia własnego trybu gry nie będą współdzielone z drużyną w trybie współpracy. Tak jak w przypadku wyboru poziomu trudności, ustawienia te dotyczą sesji, co oznacza, że będą stosowane wyłącznie wobec ciebie. Nieważne, na jakie opcje się zdecydujesz – możesz grać ze znajomymi niezależnie od dokonanych przez nich wyborów.”
W Ghost Recon: Breakpoint dostosujemy także poziom sprzętu – jeśli funkcja będzie aktywna, to wszystkie elementy pozostaną bez zmian, ale otrzymamy możliwość wyłączenia opcji i następnie przykładowo każda broń będzie unikatowa, a wrogowie będą zrzucać giwerę należącą do posiadanej kategorii.
Ubisoft zaznacza: „to najbardziej skomplikowana i ambitna aktualizacja”. Twórcy liczą na wiele informacji zwrotnych.
Warto sprawdzić: