Ghost of Tsushima - wyciekły kolejne szczegóły dotyczące gry Sucker Punch
W sieci pojawiły się kolejne konkrety odnośnie Ghost of Tsushima - ekskluzywnej gry od Sucker Punch na konsole PlayStation 4.
Wczoraj informowaliśmy Was o szczegółach, które zostały ujawnione przez PlayStation Magazine w najnowszym numerze popularnego czasopisma. Dzisiaj wyciekła kolejna dawka informacji odnośnie Ghost of Tsushima, moim zdaniem, najciekawszej gry bieżącego roku. Informacjami podzielił się użytkownik Reddita posługujący się pseudonimem Hunbbel.
W jego wpisie możemy wyczytać, że los świata będzie zależał od poczynań naszego wojownika - Jina Sakaia. Podczas prowadzenia wojny z Mongołami będziemy sprzymierzać się z wieloma wpływowymi postaciami, z którymi będziemy wzmacniać lub osłabiać przyjaźń - zależeć to będzie od naszego podejścia (zapewne chodzi o system cichego oraz agresywnego podejścia). Jednym z naszych kompanów będzie Makoto, doświadczony łucznik, który idealnie zgra się z naszym bohaterem posługującym się mieczem. PlayStation Magazine podaje, że będzie można skrzyżować miecze z naszymi sojusznikami (zapewne wtedy, kiedy wskaźnik przyjaźni będzie na zerowym poziomie).
Potwierdzono parę szczegółów - czas w grze będzie podzielony na dzień/noc - jeśli zaczniemy zwiedzanie świata w dzień to po paru minutach rozgrywki możemy spodziewać się nocy. Co więcej - w grze pojawi się licznik śledzący czas, który minął od rozpoczęcia inwazji (w chwili obecnej nie wiadomo do czego posłuży - możliwe, że twórcy pokuszą się o sytuacje, w której będziemy musieli szybko zareagować, a odłożenie misji na później będzie niosło za sobą konsekwencje).
Podczas rozgrywki będziemy mogli poszerzać swoją wiedzę odwiedzając punkty orientacyjne i zbierając różnego typu znajdźki, które mogą rzucić nowe światło na różnych bohaterów i lokacje. W grze nie zabraknie także wielu gadżetów, takich jak lepkie bomby, które będziemy mogli podłożyć pod obóz wrogich Mongołów. Użytkownik Reddita na sam koniec dodał, że wraz z rozwinięciem bohatera będziemy mogli samodzielnie zniszczyć cały obóz wroga, co na początku rozgrywki staje się nierealne ze względu na zbyt niski poziom doświadczenia.
Gra zapowiada się strasznie ciekawie - osobiście mam nadzieję, że w najbliższym czasie poznamy jeszcze więcej szczegółów. Produkcja ukaże się 26 czerwca na konsoli PlayStation 4.
Warto zajrzeć na:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.