Resident Evil 3. Digital Foundry pokazuje wydajność gry na Xbox One X przed i po patchu
Parę dni temu ukazał się patch poprawiający płynność Resident Evil 3 na konsoli Xbox One X. Digital Foundry ukazało na swoim najnowszym materiale ilość klatek na sekundę w owej grze przed oraz po patchu.
Resident Evil 3 (2020) od początku boryka się z problemami na konsoli Xbox One X. Spadki płynności zostały zauważone już przy wersji demonstracyjnej, o czym poinformowali gracze Capcom. Japoński gigant nie zdążył uwinąć się z problemem przed premierą wyczekiwanego remake'u na rynku, ponieważ łatka eliminująca irytujący błąd pojawiła się dopiero parę dni temu.
Na kanale Digital Foundry pojawił się film prezentujący rozgrywkę na Xbox One X w starej wersji rzeczonej gry oraz po patchu. Przed łatką użytkownicy posiadający najmocniejszą konsolę na rynku musieli zmagać się w większości rozgrywki z 40 klatkami na sekundę, kiedy to PlayStation 4 Pro spokojnie trzymało 60 fps-ów. Po patchu sytuacja wygląda już o niebo lepiej, ponieważ Xbox One X przez większość zabawy utrzymuje 60 klatek.
Materiał prezentujący zmiany obejrzycie poniżej. Jeśli więc odłożyliście grę z powodu niskiej płynności na XOX - teraz możecie wrócić do gry i spotkać się twarzą w twarz z Nemesisem.
Warto zajrzeć na: