The Last of Us 2 doczekało się własnego piwa. Sony nawiązało współpracę z browarem
Sony wciąż nie podało daty premiery The Last of Us 2, ale jak widać firma dba o ciekawe inicjatywy, które mogą zainteresować część graczy. Dzięki współpracy z Boulevard Brewing powstała limitowana edycja piwa dla wiernych fanów Ellie i Joela.
jest zdecydowanie jedną z najciekawszych produkcji zmierzających jeszcze na aktualną generację, ale tytuł wciąż nie posiada ostatecznej daty premiery. Według ostatnich plotek, Sony zdecydowało się zaoferować grę w czerwcu i przez tę decyzję opóźniony zostanie debiut Ghost of Tsushima. Nie są to jednak jeszcze oficjalne szczegóły potwierdzone przez japońskiego producenta.
Sony zamiast tego ma okazję przedstawić inną inicjatywę związaną z grą Naughty Dog. Boulevard Brewing z dumą potwierdziło nawiązanie współpracy z PlayStation, na mocy której powstanie limitowana edycja sześciopaków z Boulevard Space Camper Cosmic IPA. Klienci otrzymają nawet szansę wygrać PlayStation 4 Pro.
Jest to nietypowe połączenie, jednak na pewno znajdą się chętni, którzy nawet ze względów kolekcjonerskich zdecydują się sięgnąć po kolejny produkt związany z uniwersum Naughty Dog. Propozycja pewnie nie będzie łatwo dostępna w Polsce, więc zainteresowani będą zmuszeni na sprowadzenie trunku ze Stanów Zjednoczonych.
W niedalekiej przyszłości swoje ruchy marketingowe związane z premierą The Last of Us 2 powinien uruchomić także rodzimy oddział PlayStation. Pozycje Naughty Dog mają w Polsce wielu fanów, więc Sony na pewno zadba o odpowiednią promocję przygody.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Last of Us Part II.