Ghost of Tsushima zapewni niezwykle dopracowaną walkę. Twórcy stanęli przed dużym wyzwaniem

Gry
2035V
Ghost of Tsushima zapewni niezwykle dopracowaną walkę. Twórcy stanęli przed dużym wyzwaniem
Iza Łęcka | 24.06.2020, 09:35

Już w przyszłym miesiącu zapoznamy się z kolejną grą oferowaną przez SIE Worldwide Studios. Sucker Punch Productions coraz śmielej przygotowuje graczy na premierę Ghost of Tsushimy, dlatego też możemy liczyć na coraz więcej szczegółów dotyczących produkcji. Chris Zimmerman przybliża najważniejszy element: walkę.

Na blogu PlayStation pojawiła się nowa wiadomość od Sucker Punch Productions. Twórcy Ghost of Tsushima na pierwszy plan wysuwają walkę i wspominają o niemałych trudnościach w dostarczeniu jak najbardziej realistycznych wrażeń.

Dalsza część tekstu pod wideo

Mówiąc o walce nie możemy nie podkreślić ogromnego wyzwania, przed jakim stanęli deweloperzy. Główny bohater jako doświadczony samuraj, który latami ćwiczył sztukę władania kataną, trenując czujność, precyzję oraz zdyscyplinowanie, może natychmiastowo zabijać wrogów, natomiast jego przeciwnicy nie mogli odznaczać się podobną szybkością. W momencie starcia nie byłoby możliwe uniknięcie ataków. Zespół poświęcił sporo czasu na dobrym zbalansowaniu starć, chcąc zapewnić rozgrywkę, która nie tylko cieszy oko niesamowitymi sekwencjami, ale nie faworyzuje gracza. Dlatego też przyglądano się nie tylko filmom, ale i prawdziwym walkom na miecze – Zimmerman podkreśla, że to drugie nie jest tak efektowne, jak sobie wyobrażamy. Autorzy chcieli wyeksponować, że bohater Ghost of Tsushimy nie będzie nieśmiertelny, więc w trakcie boju musimy zwracać szczególną uwagę na każdy atak wrogów.

Twórcy musieli także dopracować system obrony protagonisty, który może mierzyć się z grupami oponentów. W Ghost of Tsushima możemy zostać zaatakowani przez różnych rywali jednocześnie –  często w trakcie wymierzania kolejnego uderzenia kataną, do walki dołączać będzie dwóch lub nawet trzech napastników na raz –  więc będziemy zmuszeni płynnie zmieniać postawy, by zareagować i móc efektownie kontraktować.

Sucker Punch Productions przygotowało dwa materiały prezentujące walkę:

Autorzy Ghost of Tsushimy w tym tygodniu potwierdzili zakończenie prac nad grą oraz opublikowali pierwszą łatkę do pozycji.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.

Źródło: https://gamingbolt.com/ghost-of-tsushima-breaks-downs-stances-attack-speed-parrying-and-more-combat-details

Komentarze (90)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper