Skull & Bones zostało zresetowane. Ubisoft chce teraz zapewnić grę-jako-usługę
Od ponad roku nie otrzymaliśmy jakichkolwiek informacji o Skull & Bones i nie jest to podobno przypadek. Redakcja VGC otrzymała szczegóły produkcji, która w ubiegłym roku została zresetowana.
Skull & Bones zostało zapowiedziane w 2017 roku, ale na wczorajszym Ubisoft Forward nie usłyszeliśmy o tytule i prawdopodobnie w najbliższym czasie nie otrzymamy jakichkolwiek informacji o grze.
Redakcja VGC poznała szczegóły od osób zaznajomionych z projektem, według których Skull & Bones zostało w ubiegłym roku zresetowane. Pierwotnie Ubisoft chciał stworzyć z IP markę pokroju Assassin's Creed oraz Far Cry, która otrzymywałaby stale nowe części i była rozwijana przez pełnoprawne odsłony, ale teraz zmieniono koncepcję.
Skull and Bones nie będzie już produkcją premium, a zamiast tego deweloperzy mają zaoferować na grę-jako-usługę z większym nastawieniem na współpracę graczy. Świat oraz fabuła ma rozwijać się na naszych oczach – wszystko dzięki stałym aktualizacjom. Taki system widzimy w przykładowo Fortnite, którym właśnie ma inspirować się Ubisoft.
Rozpoczęcie prac od początku sprawiło, że Skull & Bones ma nową liderkę – Justin Farren odszedł do Wargamingu i teraz Elisabeth Pellen zajmuje się tytułem. Pellen jest 20-letnią weteranką Ubisoftu, która od lat pracuje nad takimi seriami jak Assassin’s Creed, Trials i Far Cry.
Na potwierdzenie tych informacji musimy zaczekać, ale nie liczcie na szybką prezentację i premierę Skull & Bones.