Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 z dużymi problemami. Gra straciła kluczowych deweloperów
Dyrektor kreatywny i główny projektant narracji Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 zostali zwolnieni. Na ich miejsce pojawiła się nowa osoba, jednak trzeba przyznać, że jest to zaskakująca sytuacja. Studio nie tłumaczy, dlaczego zdecydowano się na taki ruch.
W zeszłym tygodniu Paradox Interactive potwierdziło kolejne opóźnienie premiery Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Gra nie zadebiutuje w 2020 roku i najwidoczniej wydawca stracił cierpliwość, ponieważ zdecydowano się na znaczące przewietrzenie zespołu, który zajmuje się przygotowaniem gry.
Brian Mitsoda (główny projektant narracji) i Martin Ka'ai Cluney (dyrektor kreatywny) nie są już częścią Hardsuit Labs. Sytuacja jest mocno zaskakująca, ponieważ produkcja wciąż powstaje, a ostatnie opóźnienie sugeruje, że przed deweloperami jeszcze sporo pracy.
Paradox Interactive ujawniło również, że do zespołu dołączył Alexandre Mandryka, który ma ponad 20 letnie doświadczenie i pracował nad takimi markami jak Assassin's Creed, Warhammer 40,000 i Far Cry. Teraz zajmie on miejsce dyrektora kreatywnego i pomoże w „końcowych etapach rozwoju gry”.
Sytuacja jest zaskakująca, ponieważ Brian Mitsoda odegrał kluczową rolę w przygotowaniu pierwszej odsłony i to właśnie jego wizję realizowano w Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2.
Warto pamiętać, że choć gra nie ma daty premiery, to jednak widzieliśmy już kolekcjonerkę.