Premiera PS5 w czasie pandemii „to ogromne wyzwanie na każdym froncie”. Sony chce przesuwać granice
Już wkrótce każdy fan PlayStation będzie mógł postawić w swoim domu PS5. Sony dzisiaj kolejny raz potwierdziło tegoroczną premierę PlayStation 5, ale Eric Lempel jednocześnie wspomniał o dużych wyzwaniach, z którymi musi zmierzyć się całe Sony, by zapewnić graczom nową generację.
Od dzisiaj możemy oficjalnie mówić o początku kampanii promocyjnej PS5, która będzie bardzo intensywna i na jej finiszu każdy zainteresowany gracz będzie mógł postawić w swoim domu PlayStation 5.
Eric Lempel wspomniał już o wielkim zestawie gier zmierzającym na PlayStation 5, ale wiceprezes i szef globalnego marketingu w Sony Interactive Entertainment postanowił wypowiedzieć się o dużych wyzwaniach.
Pracownik Sony potwierdził, że premiera PS5 to „ogromne wyzwanie na każdym froncie” dla dosłownie całej korporacji. Nie możemy zapomnieć,że wciąż trwa pandemia, więc przedstawiciele PlayStation nie mogą spotkać się z graczami, by opowiedzieć im o nowej generacji i pozwolić doświadczyć przykładowo haptycznych wibracji.
Premiera PS5 w czasie pandemii wyzwanie
Dzisiaj Sony zaprezentowało spot pokazujący możliwości pada DualSense, a w sprawie urządzenia wypowiedziało się kilku deweloperów, ponieważ aktualnie tylko w taki sposób możemy poznać informacje o kontrolerze – nie możemy go dotknąć:
„Gdyby świat znajdował się w normalnym miejscu, bylibyśmy obok naszych fanów ze stacjami demonstracyjnymi na różnych imprezach, z możliwością sprawdzenia produktu i interakcji z nim przez konsumentów, i wtedy mogliby oni naprawdę zrozumieć o czym mówimy. Wyzwanie pojawiło się już na początku – jak spróbować wyrazić to za pomocą spotu, a jednocześnie jak stworzyć reklamę, biorąc pod uwagę obecne ograniczenia wynikające z globalnej pandemii? Tak więc było to dla nas wyzwanie na wszystkich frontach”
Sony podchodzi do nowej generacji z zamiarem zaoferowania czegoś zupełnie nowego – to właśnie z tego powodu tak ważnym składnikiem dla firmy jest kontroler DualSense, ponieważ on pozwoli nam doświadczyć gier na zupełnie nowy sposób.
Dzisiaj zaprezentowana reklama została stworzona niemal w całości przez grafikę komputerową – aktorka we własnym domu nagrała sceny, a następnie wysłała je do pracowników Sony, którzy zajęli się opracowaniem materiału. Nad spotem pracowało ponad 70 artystów z różnych dziedzin efektów wizualnych.
Sony rozpoczyna kampanię promocyjną PS5
Sony zdaje sobie sprawę, że reklama jest inna od tych, które widzieliśmy wcześniej, ale to właśnie ona ma przekazać możliwości kontrolera – aktualnie japoński producent nie może w inny sposób przekazać nam tego doświadczenia.
Teraz jednak jesteśmy świadkami początku globalnej kampanii marketingowej Sony, która ma w ciekawy sposób przedstawić PlayStation 5. Firma w ostatnich latach prowadziła pewne zmiany, by teraz móc jednym głosem mówić o PS5.
Korporacja długo myślała, jak najlepiej przedstawić nową wizję marki. Przedstawiciele PlayStation długo pracowali, by przygotować slogan, który będzie mógł zostać naturalnie przetłumaczony na wszystkie języki, a jednocześnie najlepiej przedstawi wizję korporacji – właśnie z tego powodu powstało „Play Has No Limits”.
„Czujemy, że opiera się to na wszystkim, co robimy jako PlayStation. Zawsze przesuwamy granice - to jedna z zasad naszej marki - zawsze staramy się dostarczać nowe i ekscytujące doświadczenia, a to jest kierunek, który naprawdę pokazuje, że nie zamierzamy przestać tego robić”