Crysis Remastered na Xbox One X. Gameplay pokazuje ray tracing na aktualnej generacji
Crytek zaskoczył graczy zapowiadając implementację ray tracingu dla konsol aktualnej generacji i dzisiaj możemy sprawdzić pierwszy gameplay Crysis Remastered z tą technologią. Sprawdźcie rozgrywkę w odświeżoną produkcję w wersji na Xboksa One X.
Crysis Remastered to pierwsza gra na aktualnej generacji, która otrzyma wsparcie ray tracingu. Wszystko jest możliwe dzięki pracy Cryteku – niemieckie studio postanowiło wykorzystać autorską technologię i pierwsze opinie dotyczące jakości oprawy są bardzo pozytywne.
Digital Foundry nie ukrywa, że praca deweloperów jest imponująca. Studio musiało oczywiście zadbać o kilka „inteligentnych optymalizacji” i przykładowo ray tracing pojawia się w ograniczonej odległości. Firma skupiła się na dopracowaniu najbliższego pola, co w zasadzie nie jest specjalnie zaskakujące – musimy pamiętać, że PlayStation 4 Pro i Xbox One X nie są demonami mocy. Obie platformy mają ograniczenia i nie posiadają dedykowanych rdzeni właśnie pod ray tracing.
W Crysis Remastered znajdziemy trzy tryby rozgrywki – wydajność, rozdzielczość i ray tracing. Na tym ostatnim zapoznamy się z produkcją w dynamicznym 1080p przy 30 klatkach na sekundę. Tytuł będzie działał lepiej na Xboksie One X.
Dokładne szczegóły wariantów przygotowanych przez Crytek znajdziecie poniżej:
Sprawdźcie również gameplay:
Crytek potwierdził wcześniej tryb „Can it Run Crysis?”, który ma wymęczyć wszystkie PC.