Morrowind miał bardzo długie ekrany wczytywania na Xboksie? Bethesda resetowała konsole graczy
The Elder Scrolls III: Morrowind był dostępny na pierwszym Xboksie, ale sprzęt Microsoftu nie był wybitnie mocny, więc twórcy z Bethesdy musieli wykorzystać kilka tricków, by gra oferowała satysfakcjonującą rozgrywkę. Todd Howard wspomniał o jednym – deweloperzy bez wiedzy graczy resetowali ich konsole.
Major Nelson, Todd Howard, Phil Spencer oraz Pete Hines postanowili porozmawiać o przejęciu Bethesdy przez Microsoft. To właśnie podczas tej dyskusji potwierdzono ważną wiadomość dla klientów Xbox Game Pass, ale zdradzono także świetną ciekawostkę.
W trakcie rozmowy pracownicy Bethesdy wspominali o dobrych relacjach z Microsoftem, które trwają od dawna. Todd Howard wspomniał, że przedstawiciele korporacji z Redmond nauczyli ich kilka „sztuczek”, by ich gry działały lepiej na Xboksach.
Jego ulubioną jest ta z czasów The Elder Scrolls III: Morrowind – gdy konsoli brakowało pamięci, to urządzenie automatycznie było resetowane i gra włączała się ponownie. Wszystko odbywało się bez wiedzy gracza, który musiał czekać na załadowanie ekranu wczytywania. Howard potwierdził, że gdy fani widzieli loading, to w tym momencie Xbox był resetowany.
Todd Howard wspomniał nawet o „imprezie”, która odbyła się w Bethesdzie – wydarzenie odbyło się w momencie, gdy Microsoft zdecydował się zwiększyć pamięć RAM w Xboksie 360. Firma przygotowała nawet specjalny tort, który prezentował sprzęt Microsoftu.
Przeczytajcie naszą opinię o ruchu Microsoftu.