Demon's Souls na PS5 na pierwszych testach. Gra działa w 60 fps bez 4K
Demon's Souls zostało sprawdzone przez Digital Foundry i specjaliści potwierdzają świetną jakość rozgrywki w 60 klatkach na sekundę, ale najwidoczniej gracze nie mogą liczyć, że taka jakość zostanie zaserwowana wraz z rozdzielczością 4K.
Demon's Souls (PS5) będzie dostępne na premierę PlayStation 5 i na ostatnim pokazie Sony zobaczyliśmy bardzo mocny materiał. Bluepoint Games pokazało kilka znanych scen, które wyglądają znacznie lepiej – twórcy wyraźnie dopieścili oprawę i zaoferują fanom przyjemny powrót do królestwa Boletarii.
Jeszcze przed premierą z Demon's Souls na PS5 zmierzyło się Digital Foundry, którego specjaliści potwierdzają, że choć produkcja Bluepoint Games działa na PlayStation 5 w 60 klatkach na sekundę, to jednak materiał został nagrany w 1440p. W tym wypadku wydajność jest oczywiście najważniejsza, więc nie jest to zaskakujące, że deweloperzy wybrali 60 klatek zamiast 4K.
Digital Foundry spekuluje również, że gra może oferować tryb wydajnościowy i tryb wizualny, ale nie będzie raczej zaskoczeniem, gdy duża część graczy (większość?) w przypadku Demon's Souls wybierze jednak rozgrywkę w 60 fps, ponieważ akurat w tym tytule płynność animacji jest najważniejsza.
Sony powinno wkrótce opublikować dłuższy film z Demon's Souls, na którym zostanie zaprezentowany czysty gameplay. Tytuł trafi na rynek już w listopadzie, a dotychczas tak naprawdę nie zobaczyliśmy większego materiału z gry. Japończycy opublikowali filmowy zwiastun oraz trailer składający się z kilku fragmentów rozgrywki.
Poznajcie najważniejsze informacje o Demon's Souls.