Cyberpunk 2077 nie pozwoli kraść aut od początku. CD Projekt RED zmusi nas do rozwijania konkretnych statystyk
Wygląda na to, że w nadchodzącym hicie od polskiego studia nie dostaniemy możliwości przejmowania samochodów od początku, jak miało to miejsce w przypadku choćby GTA V. Wymagane będą określone poziomy naszych statystyk.
Do premiery mocno wyczekiwanego Cyberpunk 2077 został już zaledwie miesiąc, więc oczekiwania wchodząc prawdopodobnie w najgorętszą fazę. Zresztą - nie można się dziwić. Wystarczy rzucić okiem na ostatni materiał z gry, który po prostu zachwycał. Podczas ostatniego Night City Wire mogliśmy natomiast bliżej przyjrzeć się samochodom oraz ich funkcjonalności.
Teraz poznaliśmy bardzo ciekawy aspekt związany właśnie z tematem aut, a dokładniej - ich kradzieżą. Konkretnych informacji udzielił Senior Level Designer, Miles Tost. I co najważniejsze, funkcja ta nie będzie dostępna od samego początku, jak miało to miejsce choćby w przypadku Grand Theft Auto V.
Konkretne działania będą wymagały od nas rozwinięcia zawczasu odpowiednich statystyk. Będą choćby parametry odpowiedzialne za "wyrzucanie" ludzi z ich pojazdów oraz techniczne statystyki, których rozwój umożliwi (a następnie prawdopodobnie ułatwi) włamywanie się do zaparkowanych wozów.
Co również ważne - gracze nie będą mogli zatrzymać dla siebie aut, które zawinęli. Oczywiście wszystkie da się zdobyć na inne, alternatywne sposoby, jednak kradzież będzie wyłącznie czynnością "na chwilę". Jeśli już zakupimy większą liczbę pojazdów, dostaniemy dostęp do rozwijanego menu, za którego pośrednictwem będziemy mogli przywołać do siebie wybrany samochód. Brzmi ciekawie!
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.