FIFA 21 wskakuje na tron sprzedażowy w Japonii. Animal Crossing wciąż z dobrym wynikiem
Najnowszy ranking sprzedaży z Kraju Kwitnącej Wiśni pokazuje, że choć kolejna odsłona FIFY debiutuje co roku, to gra wciąż cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Tytuł zrzucił z tronu najnowszą odsłonę Animal Crossing.
FIFA 21 to prawdziwy hit. Każda kolejna odsłona serii to kura znosząca złote jaja dla Electronic Arts. Choć pojawia się sporo kontrowersji, to sama część jest całkiem niezła, o czym wspomniałem w recenzji, którą miałem przyjemność dla Was napisać. Opinię możecie przeczytać w tym miejscu, a jeśli jesteście ciekaw garści porad, zajrzyjcie do naszego poradnika.
Fenomen gry najlepiej pokazują cotygodniowe wyniki sprzedażowe, które publikuje Famitsu. Super Mario 3D All-Stars) zostało wypchnięte poza podium, a z tronu spadło Animal Crossing: New Horizons, które dalej utrzymuje jednak genialny wynik. Rzućcie okiem, jak wyglądała sprzedaż fizycznych wydań gier w Japonii w ubiegłym tygodniu (05.10 - 11.10):
- [PS4] FIFA 21 – 39,152
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 37,544 (ogólnie: 5,828,121)
- [NS] Ring Fit Adventure – 33,502 (ogólnie: 1,668,843)
- [NS] Super Mario 3D All-Stars – 22,027 (ogólnie: 330,248)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 12,723 (ogólnie: 3,209,218)
- [NS] FIFA 21 Legacy Edition – 11,990
- [NS] Pokemon Sword / Shield – 7,145 (ogólnie: 3,759,916)
- [NS] Minecraft – 6,859 (ogólnie: 1,525,027)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 6,564 (ogólnie: 3,849,600)
- [NS] Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics – 5,927 (ogólnie: 403,265)
Daje to świetny obraz tego, z jakim fenomenem sprzedażowym mamy do czynienia. Warto jednak pochwalić także nowe Animal Crossing. Pół roku po debiucie, a wciąż każdego tygodnia, w samej Japonii, rozchodzi się ponad 30 tysięcy fizycznych wydań.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do FIFA 21.