Viking City Builder zachwyca oprawą. Porównanie grafiki z włączonym ray tracingiem

Gry
1916V
Viking City Builder zachwyca oprawą. Porównanie grafiki z włączonym ray tracingiem
Bartosz Dawidowski | 26.10.2020, 12:17

Opublikowany we wrześniu zwiastun Viking City Builder narobił nam wielkiego apetytu na ten tytuł strategiczny. Jedną z jego większych atrakcji jest oprawa wizualna, obsługująca ray tracing i DLSS 2.0.

Autor Viking City Builder zaprezentował jak jego strategia (a dokładniej "city builder") prezentuje się z włączonym ray tracingiem. By lepiej oddać bogactwo oświetlenia po włączeniu tego trybu otrzymaliśmy filmik z porównaniem jakości grafiki. W kolejnych scenkach możemy przekonać się, jak tytuł wygląda z włączonym efektem RTX (ray tracingiem).

Dalsza część tekstu pod wideo

Roslagen potwierdził już, że Viking City Builder działający w środowisku Unreal Engine 4 zapewnia wsparcie również dla DLSS 2.0, oprócz zapowiedzianego już wcześniej ray tracingu, czyli systemu bardzo realistycznego rozpraszania światła na obiektach.

Niestety nie wiemy jeszcze, kiedy Viking City Builder trafi do sprzedaży. Więcej na temat tego fascynującego projektu, którego wydania podjął się polski PlayWay, przeczytacie tutaj.
 

Źródło: własne

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper