Starfield otrzyma gigantyczną mapę. Todd Howard wspomina o grze i technologii
Dotychczas Bethesda stroniła od wypowiedzi na temat Starfield. Gra jest owiana tajemnicą, jednak Todd Howard jest już gotowy do pierwszych rozmów o produkcji. Reżyser i producent wykonawczy w Bethesda Game Studios zdradził kilka szczegółów, wspominając między innymi o wielkiej mapie.
Obecnie Bethesda pracuje przynajmniej nad dwoma produkcjami. Zespół potwierdził rozwój Starfield oraz The Elder Scrolls VI, choć wciąż nie otrzymaliśmy oficjalnych materiałów z gier. W pierwszej kolejności mamy poznać przygodę osadzoną w kosmosie, o której podczas ostatniego wywiadu opowiedział Todd Howard.
Zgodnie z wypowiedzią reżysera, w Starfield otrzymamy dostęp do gigantycznego świata – deweloperzy pobili wynik mapy z Fallouta 76, która jest czterokrotnie większa od lokacji z Fallout 4. Pragnąc zapełnić mapę, twórcy z Bethesda Game Studios wykorzystują technologię generowania proceduralnego, jednak nie możemy oczekiwać, że świat gry będzie kreowany dla każdego gracza osobno. Wszyscy fani wielkich RPG-ów otrzymają taki sam świat, jednak możemy przypuszać, że wykorzystywanie nowych narzędzi przyspieszy prace nad tytułem.
Todd Howard wspomniał również o ulepszeniach Creation Engine – inżynierowie mocno przebudowali technologię, zajęli się renderingiem, animacjami, sztuczną inteligencją czy też wspomnianym generowaniem proceduralnym. Cała technologia, z której korzysta teraz Starfield i The Elder Scrolls VI, została znacząco odświeżona, by zapewnić graczom oczekiwaną jakość.
Warto przypomnieć, że w ostatnim czasie pojawiły się plotki, według których Starfield miałby trafić na rynek w 2021 roku. W Sieci zawitały także materiały rzekomo prezentujące tytuł.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.