Konkurent Battlefielda nadchodzi? Nowa strzelanka od byłego dyrektora generalnego DICE na pięknych materiałach
Były dyrektor generalny DICE pochwalił się za pomocą Twittera nowymi szczegółami na temat dwóch strzelanek, nad którymi sprawuje pieczę.
Patrick Soderlund, czyli były dyrektor generalny szwedzkiego zespołu DICE odpowiadającego za markę Battlefield, już w poprzednim roku ujawnił, iż zakłada studio składające się z prawie 200 pracowników. Koniec końców ekipa Embark składa się z wielu weteranów branży, którzy pracują obecnie nad dwoma projektami, dwoma strzelankami, które mają pstryknąć w nos takie marki, jak Battlefield i Call of Duty.
Pierwsza produkcja to trzecio-osobowy shooter science-fiction, patrząc na wyposażenie naszego żołnierza (laserowe karabiny), a także jego wrogów (mechy), widocznych na poniższym klipie. Według słów dewelopera, tytuł ma wykorzystać przełomowe technologie, aby być jedną z najpiękniejszych gier powstających na silniku graficznym Unreal Engine 4.
Time for an update on where we are, what we're working on, and where we're heading. Take a look at this latest post from our CEO & Founder Patrick. (1/4) https://t.co/nedOVmq9jp pic.twitter.com/8myHTeaEfL
— Embark Studios (@EmbarkStudios) November 12, 2020
Z kolei druga pozycja będzie stawiać na kooperację. Aby wygrać pojedynki z przeciwnikami, ważna będzie komunikacja ze swoimi znajomymi/randomowymi towarzyszami, a główną rolę odegra dynamiczna akcja, ciągle trzymająca w napięciu. Poniżej możecie obejrzeć parę grafik koncepcyjnych oraz renderów wyżej wspomnianej gry.
There's some news there too. Like that we have started working on a second game! (2/4) pic.twitter.com/MBhezUxNaS
— Embark Studios (@EmbarkStudios) November 12, 2020
As well as our approach to game creation, and how we think proceduralism and machine learning will lead to a big shift in how to create and scale game content. (4/4) pic.twitter.com/0SplHdV0Zc
— Embark Studios (@EmbarkStudios) November 12, 2020