PS5 inspiracją do reklamy serka śmietankowego. Humorystyczny spot Philly Series 5
Premiera konsol nowej generacji jest znakomitą okazją do rozreklamowania własnych produktów – czy to mówimy o telewizorach, słuchawkach, a nawet... serku śmietankowym. Marka Philadelphia, opracowała reklamę, która promuje własny zestaw do sernika, którego inspirację stanowił debiut PlayStation 5.
Przed premierą next-genów byliśmy świadkami prezentacji najróżniejszych produktów: Sony reklamowało całą serię telewizorów Bravia gotowych na PS5, na naszym portalu mogliście już przeczytać pierwsze recenzje słuchawek opracowanych z myślą o konsolach z rodziny Microsoftu.
Tymczasem Philadelphia wykorzystuje premierę obu konsol nowej generacji, prezentując „Philly Series 5” – spot serka śmietankowego w głównej mierze nawiązuje do nadciągającego sprzętu Sony. Niezwykle zabawnie i niecodziennie promowany produkt jest w zasadzie zestawem, dzięki któremu klienci poznają „najbardziej zaawansowaną technologią w historii sernika”. W komplecie wymieniane są między innymi „pięć śmietankowych serowych klocków mocy”, „biała czekolada Ultra-HD” i „najnowsza technologia ciasteczek 3D”. Twórcy podkreślają, że jest to „najbardziej wyczekiwany prezent na święta”.
Jak zobaczycie na poniższym materiale, istnieje wiele powiązać i charakterystycznych ujęć, które mogliśmy zobaczyć także podczas pokazu PlayStation 5. Groteskowe i chwytliwe ujęcie tematu nie tylko bawi, ale i przyciąga uwagę – pracownicy działu reklamy odrobili zadanie domowe ;)...