PS5 i pomyłka sklepu w Polsce. Część zamówień zostanie anulowanych, ale kolejni gracze mają szansę na konsolę
Wczoraj rozpoczęła się druga tura sprzedaży PS5 w naszym kraju, ale nie wszyscy zainteresowani mogli zamówić PlayStation 5. Pomimo problemów z ograniczoną liczbą konsol, jeden ze sklepów zebrał za dużo zamówień i część klientów otrzymuje już fatalne informacje.
Od wczoraj wielu graczy może cieszyć się nową generacją PlayStation. Sony zmierzyło się z gigantycznym zainteresowaniem, więc urządzenie nie trafiło do normalnej sprzedaży – wczoraj pojawiła się szansa zamówić konsole, ale trudno tutaj mówić o łatwym dostępie do sprzętu. Prawda jest taka, że liczba chętnych była zdecydowanie większa od możliwości producenta.
Teraz jednak okazuje się, że nawet jeśli wczoraj udało się Wam załapać i kupić konsolę w sklepie NeoNet, to możecie nie otrzymać urządzenia. Firma potwierdziła, że choć przyspieszy wysyłkę konsol z 15 grudnia na 25 listopada, to jednak nie wszyscy otrzymają urządzenia – sklep zbyt długo przyjmował zamówienia:
„NEONET
Szanowni Klienci,
Wczorajsze zainteresowanie premierą konsoli PlayStation 5 prześcignęło oczekiwania wszystkich w branży w tym, niestety, również nasze. Mamy w związku z egzemplarzami PS5 sprzedanymi w dniu premiery (19.11) ważne informacje.
Potwierdzamy, że przyspieszymy wysyłkę konsol już na dzień 25 listopada (zamiast zapowiadanego wcześniej terminu do 15 grudnia). Wysyłka z dnia 25.11 będzie dotyczyć jednak jedynie części zamówień. Decydować o wysyłce będzie kolejność rejestracji zamówienia w systemie (niezależnie od przyjętej formy płatności).
Części Klientów nie będziemy w stanie zagwarantować dostawy. Tym osobom pilnie zwrócimy środki, a zamówienia będziemy zmuszeni anulować. Zwrot wszystkich środków z anulowanych zamówień odbędzie się w terminie do 5 dni roboczych w przypadku płatności przelewem i ok. 2 dni w przypadku płatności PayU.
---> Do wszystkich Klientów, których zamówienia anulujemy dzisiaj, wyślemy z wyprzedzeniem mailowo ofertę zakupu PS5 z kolejnej partii, przed uruchomieniem ogólnej informacji o wznowieniu sprzedaży. Serdecznie przepraszamy za zbyt późne zamknięcie przyjmowania zleceń w dniu 19.11.2020. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby takie błędy nie zdarzały się w przyszłości.”
NeoNet przeżywał wczoraj oblężenie serwerów – strona sklepu była często niedostępna, wielu graczy nie mogło wrzucić PS5 do koszyka, a osoby, którym się to udało, mogły utracić możliwość zamówienia sprzętu przez problemy nawet już w dosłownie ostatnim momencie – podczas potwierdzania danych osobowych.
Dostałem już informację, że część graczy otrzymuje potwierdzenia od NeoNetu o wysyłce konsol w listopadzie, ale także i złe informacje docierają do graczy. Warto sprawdzić skrzynki.
Jak się jednak okazuje RTV Euro AGD potwierdza, że otrzymał „pierwszą dostawę konsol PS5” i będzie się kontaktować z klientami:
Szanowny Kliencie,
chcielibyśmy poinformować, że mamy już potwierdzone informacje o pierwszej dostawie konsol PS5, ale ich liczba będzie bardzo ograniczona. W związku z tym nie uruchamiamy teraz sprzedaży przez stronę www.euro.com.pl.
Nasi konsultanci po 25.11.20 mailowo lub telefoniczne (jeżeli mamy numer telefonu i zgodę na kontakt) skontaktują się z tymi osobami, które najwcześniej zarejestrowały się na nasz newsletter dotyczący PS5 na stronie produktu.
Każdej z tych osób zaproponujemy 1 konsolę PS5 w wersji z napędem. Zakup będzie możliwy przy opłacie z góry lub przy odbiorze (gotówka), ze względów technicznych nie będzie możliwości zakupu produktu w systemie ratalnym.
Prosimy o sprawdzanie skrzynek e-mail i konfiguracji filtra antyspamowego, abyśmy mogli do wszystkich dotrzeć z informacją. Możemy też kontaktować się telefonicznie z numeru 855 855 855.
Gdy tylko uzyskamy potwierdzenie dotyczące dostępności konsol w najbliższej przyszłości, niezwłocznie o tym poinformujemy.