Spider-Man: Miles Morales otrzymał nowy tryb. Twórcy łączą 60 fps i ray tracing
Spider-Man: Miles Morales trafiło na PlayStation 5 z dwoma trybami. Gracze mogli cieszyć się 60 klatkami na sekundę lub włączyć ray tracing, a teraz deweloperzy wydali nową aktualizacje, która w pewien sposób łączy obie propozycje.
Insomniac Games zapewniło na premierę PlayStation 5 aż dwie produkcje i w obu sytuacjach otrzymaliśmy możliwość wybrania płynniejszej rozgrywki lub dorzucenia na ekran wielu efektów. Twórcy najwidoczniej nie zakończyli prac nad Marvel's Spider-Man: Miles Morales, ponieważ właśnie został opublikowany ważny patch.
Teraz w przygodzie Milesa Moralesa znajdziemy trzeci tryb, który łączy 60 klatek na sekundę z ray tracingiem – twórcy w tym wypadku dostosowują rozdzielczość wybranych scen, jakość odbić oraz liczbę ludzi na ulicach. Jest to mimo wszystko ciekawa opcja pokazująca, że nawet na PlayStation 5 w dużej produkcji z otwartym światem otrzymamy 60 fps + RT.
Możemy podejrzewać, że i tak najlepszą oprawę dostaniemy przy 30 klatkach (tryb grafiki), ale pewnie znajdzie się część chętnych, którzy chętnie połączą efektowniejsze sceny z płynniejszym bieganiem po mieście.
Jeśli chcecie sprawdzić nowy tryb – wystarczy pobrać najnowszą aktualizację do Spider-Man: Miles Morales.
#PS5Share, #MarvelsSpiderManMilesMorales New RT 60fps mode in Miles Morales pic.twitter.com/cL7YdjdNeK
— ‧₊˚✯ xXᖴO͞᙭Ẽ̟͐͛ᑎ̩̊ͅG̭͘IᑎE̲̙ͪXx ✯˚₊‧ (@pupknifeluvlife) December 9, 2020
Warto przypomnieć, że Spider-Man: Miles Morales to jedna z najlepiej sprzedających się gier na premierę PS5, a Spider-Man Remastered oferuje możliwość zdobycia natychmiastowej platyny.