Cyberpunk 2077 bez szybkiego i łatwego zwrotu na PS4 i PS5. CD Projekt RED zaleca czekać
CD Projekt RED wysyła wiadomości do graczy, którzy nie mogą doprosić się Sony o zwrócenie cyfrowej wersji Cyberpunka 2077. Aktualnie klienci nie otrzymają pieniędzy – zainteresowani muszą czekać.
Sytuacja ze zwrotami Cyberpunka 2077 staje się coraz dziwniejsza. Jeszcze w weekend gracze mogli zwracać produkcję na PS4 i PS5, następnie CD Projekt RED potwierdził taką możliwość, Sony przestało uwzględniać prośby klientów, a wczoraj okazało się, że rodzime studio nie dogadało szczegółów z właścicielami platform.
CD Projekt w wiadomości wspomniał o opcji kontaktu – jeśli gracze mają problem ze zwróceniem Cyberpunka 2077, to mogą zgłosić się do rodzimej ekipy, która powinna pomóc. Sytuacja nie jest jednak tak łatwa, jak moglibyśmy sobie to wyobrazić, ponieważ zainteresowani otrzymują odpowiedzi od twórców i... Muszą czekać.
Na Xboksie najwidoczniej nie ma problemów, ale jeśli posiadacie PlayStation 4 lub PlayStation 5 i chcecie dokonać zwrotu najwidoczniej powinniście uzbroić się w cierpliwość. Warto jednak napisać na podany adres e-mail, by otrzymać poniższą wiadomość i trafić do bazy. Może to pomóc w przypadku opcji dokonania zwrotu.
Warto dodać, że Sony nie chce zwracać gry, bo CD Projekt RED pracuje nad łatkami:
Tak prezentuje się wiadomość, którą otrzymują gracze od CD Projekt RED:
[Aktualizacja #1]
Sony zareagowało i usunęło Cyberpunka 2077 z PlayStation Store.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.