Guilty Gear: Strive będzie „rewolucją w bijatykach”. Twórcy zapowiadają innowacje i prezentują tryby
Entuzjaści bijatyk mogą zacierać rączki na myśl o Guilty Gear: Strive. Tytuł zadebiutuje na rynku już w kwietniu i zapowiadany jest jako prawdziwa rewolucja. Arc System Works przedstawiło tryby, promując produkcję kilkoma głośnymi sloganami.
W drugiej połowie 2019 roku zapowiedziano nową część serii Guilty Gear, która według ostatnich informacji zadebiutuje w kwietniu. Deweloperzy opracowali dynamiczny zwiastun potwierdzający premierę, jednocześnie informujący o wielu trybach, jakie znajdą się w bijatyce.
W produkcji zawita pełnoprawny Story Mode, który będzie punktem kulminacyjnym dla całej historii, a twórcy zapewniają o „jeszcze bardziej rozwiniętej reżyserii i grafice”. Interesująco zapowiada się GG World, dzięki któremu gracze otrzymają dostęp do gigantycznej encyklopedii zawierającej wszystkie szczegóły i smaczki IP, a wszystkie materiały dotyczące najnowszej serii znajdą się w Gallery Mode.
W Online Mode ponownie wykorzystana zostanie znana technologia (rollback netcode), który zapewni intensywne doświadczenia śmiałkom szybkich zmagań niezależnie od miejsca zamieszkania. Po dostosowaniu swojego awatara, w Lobby Online staniemy do walki z innymi zawodnikami, a dzięki zupełnie nowemu systemowi rankingowemu do pojedynków będą przypisywani użytkownicy o podobnych umiejętnościach i wynikach.
ma być prawdziwą „rewolucją w bijatykach”, która zostanie osiągnięta za sprawą „szeregu nowych i innowacyjnych mechanik” zaprojektowanych tak, by umożliwić nowym śmiałkom sprawne opanowanie podstaw. Wszystkie nowości wpłyną na głębokie doświadczenie, oferując jednocześnie kreatywny, typowy dla całej serii Guilty Gear, gameplay. W tytule pojawi się system wall-breaking, a świeży kierunek artystyczny oraz ulepszone animacje postaci zapewnią niesamowitą grafikę.