Amazon oficjalnie w Polsce! Wkrótce zrobimy zakupy na Amazon.pl
Wkrótce nie będziemy zmuszeni do kupowania produktów na zagranicznym Amazonie. Firma oficjalnie potwierdziła rozpoczęcie prac nad uruchomieniem Amazon.pl, co zgodnie z założeniami zapewni klientom „nowy wymiar zakupów”.
Już pod koniec ubiegłego roku pojawiły się plotki o starcie polskiej wersji Amazonu, jednak sytuacja na świecie mogła wpłynąć na przyspieszenie planów przedsiębiorstwa. Obecnie możemy potwierdzić, że już wkrótce zrobimy zakupy na Amazon.pl.
Korporacja oficjalnie ogłosiła rozpoczęcie prac nad uruchomieniem polskiego serwisu, który pozwoli dotrzeć sprzedawcom do większej liczby odbiorców – tych z Polski oraz z całego świata. Już od dzisiaj przedsiębiorcy mogą rejestrować się na sell.amazon.pl, ale to dopiero początek pozytywnych informacji.
„Ponad 50 proc. towarów sprzedawanych na Amazon pochodzi od zewnętrznych partnerów. Zbliżająca się premiera Amazon.pl zapewni więc polskim przedsiębiorcom możliwość dotarcia do ponad 300 milionów klientów Amazon na całym świecie, w ponad 200 krajach i terytoriach. Obecnie za pośrednictwem Amazon sprzedaje globalnie 1,7 miliona małych i średnich firm, z czego ponad 200 000 przedsiębiorców przekroczyło 100 000 dolarów wartości sprzedaży w 2019 roku. Amazon inwestuje rocznie miliardy dolarów w infrastrukturę, narzędzia i usługi, które umożliwiają małym i średnim firmom skuteczną sprzedaż swoich produktów online” - podano w komunikacie.
Amazon działa w Polsce od 2014 roku i jak podał Alex Ootes, wiceprezes ds. rozwoju w UE Amazonu, firma od lat wspiera klientów z naszego kraju. Nadszedł dogodny czas na pełne wprowadzenie oferty:
„Amazon od wielu lat wspiera polskich klientów oraz pomaga sprzedawać produkty polskich przedsiębiorców w naszych europejskich sklepach. Kolejnym etapem jest wprowadzenie pełnej oferty detalicznej dla konsumentów w Polsce i właśnie nadszedł czas na ten krok. Cieszymy się, że możemy wzmocnić pozycję polskich firm za pośrednictwem Amazon, inwestując w narzędzia i usługi, które pomogą im się rozwijać. Jesteśmy przekonani, że skupiając się na tym, co naszym zdaniem klienci cenią najbardziej - niskich cenach, szerokim wyborze towarów i ich szybkiej dostawie - z czasem zdobędziemy zaufanie klientów w Polsce”
Warto pamiętać, że już w zeszłym roku informowaliśmy o polskiej cenie Amazon Prime Video – od grudnia widzowie mogą płacić za dostęp do SVOD w złotówkach.