Bloodborne w 60 fps dzięki nieoficjalnej aktualizacji. Lance McDonald nie czeka dłużej na ruch Sony
From Software nigdy nie zdecydowało się na przyspieszenie akcji w Bloodborne, ale Lance McDonald już wcześniej potwierdził, że produkcja Japończyków może działać w 60 klatkach na sekundę nawet na PS4. Teraz twórca modyfikacji opublikował aktualizację.
O Bloodborne w 60 klatkach pisaliśmy w październiku ubiegłego roku, ale najwidoczniej Sony nie było zainteresowane opublikowaniem oficjalnej aktualizacji. Brytyjski Eurogamer potwierdza, że Lance McDonald nie zamierza dłużej czekać i twórca modyfikacji wydał nieoficjalną aktualizację.
Teraz wszyscy posiadacze modyfikowanych PS4 mogą sprawdzić, jak Bloodborne działa w oczekiwanej płynności. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy będzie mógł pobrać aktualizację, jednak scena moderów na PlayStation 4 jest coraz prężniejsza, więc pewnie znajdą się chętni.
Można żałować, że Sony nie zdecydowało się na współpracę z Lancem McDonaldem, ponieważ Bloodborne działa w 60 klatkach nawet na zwykłym PS4. Co ciekawe, gracze muszą w tym wypadku na początku pobrać najnowszy patch i dopiero we współpracy z nim pozycja działa w odpowiedniej płynności – w niektórych sytuacjach rozdzielczość spada do 1280x720p.
Wciąż pojawiają się głosy, według których Sony może pozytywnie zareagować, więc właśnie z tego powodu o aktualizacji piszą dzisiaj największe zagraniczne serwisy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.