Sony przedstawia najbardziej oczekiwane gry na PS5 i PS4. Twórcy produkcji na PlayStation wybierają
Sony opublikowało ciekawe zestawienie prezentujące, na jakie produkcje najbardziej czekają deweloperzy pracujący nad grami na PlayStation. Lista wygląda interesująco i wielu graczy na pewno będzie chciało zapoznać się z przedstawionymi tytułami.
Na blogu PlayStation możemy sprawdzić najnowsze zestawienie najbardziej wyczekiwanych gier, które zadebiutują w aktualnym roku lub później. Lista jest ciekawa, ponieważ możemy podejrzewać, że duża część z przedstawionych produkcji trafi na rynek jeszcze w 2021 roku.
Swoje typy przedstawili deweloperzy, którzy rozwijają gry w między innymi SIE Worldwide Studios, Ubisoft, Sega, Sumo Digital. Obok nazwisk znajdziecie pozycje rozwijane w ostatnim czasie przez poszczególnych przedstawicieli branży.
Ryan Payton z Camouflaj (Marvel’s Iron Man VR) wybrał Elden Ring, które miejmy nadzieję faktycznie zostanie ujawnione w 2021 roku i może nawet zadebiutuje w kolejnych miesiącach? Według plotek główne prace nad grą zostały już zakończone, ale niestety wciąż czekamy na pełny pokaz pozycji.
Interesująco na pewno wygląda duże zainteresowanie Deathloop – tytuł aktualnie nie wygląda wyjątkowo ciekawie na materiałach, ale może produkcja zyskuje przy bliskim poznaniu? Możemy podejrzewać, że część twórców już zapoznało się z przynajmniej małym wycinkiem pozycji.
Najbardziej oczekiwane gry z PS5 i PS4
Deathloop
- Cyrille Imbert, Executive Producer, Dotemu – Streets of Rage 4
- Ned Waterhouse, Designer Sumo Digital – Sackboy: A Big Adventure
- Anthony Pepper, Senior Designer, Mediatonic Game – Fall Guys: Ultimate Knockout
- Louis Studdert, Producer, Toys for Bob – Crash Bandicoot 4
- Jason Chuang – Senior Product Marketing Manager, miHoYo – Genshin Impact
- Kurt Margenau, Co-Game Director, Naughty Dog – The Last of Us Part II
Elden Ring
- Ryan Payton, Director, Camouflaj – Marvel’s Iron Man VR
The next God of War
- Kevin Zuhn, Creative Director, Young Horses – Bugsnax
- Brian Horton, Creative Director, Insomniac Games – Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
- Hermen Hulst, Head of PlayStation Studios
Gran Turismo 7
- Hideaki Itsuno, Director, Capcom – Devil May Cry 5: Special Edition
Horizon Forbidden West
- Shaun Escayg, Creative Director, Crystal Dynamics – Marvel’s Avengers
- Fumihiko Yasuda, Producer, Team Ninja – Nioh 2
- Jason Connell, Creative Director & Art Director, Sucker Punch – Ghost of Tsushima
- Benoit Richer, Co-Dev Game Director, Ubisoft – Assassin’s Creed Valhalla
- Rafael Grassetti, Art Director, Santa Monica Studio – God of War
- Naoki Hamaguchi, Director, Square Enix – Final Fantasy VII Remake
Kena: Bridge of Spirits
- Peter Fabiano, Producer, Capcom – Resident Evil 3
Little Devil Inside
- Gavin Moore, Creative Director, SIE Worldwide Studios – Demon’s Souls
Ratchet & Clank: Rift Apart
- Henri Markus, Game Designer, Housemarque – Returnal
- Angie Smets, Studio Director, Guerrilla
Resident Evil Village
- Derek Yu – Spelunky 2
- Masayoshi Yokoyama, Designer & Writer, Ryu Ga Gotoku Studio – Yakuza: Like A Dragon
Horizon Forbidden West i Ratchet & Clank: Rift Apart
- Anthony Newman, Co-Game Director, Naughty Dog – The Last of Us Part II
Deathloop i Ratchet & Clank: Rift Apart
- Ramone Russell, Product Development Communications and Brand Strategist, San Diego Studio – MLB The Show 20