Skull & Bones musi zaliczyć szybką premierę. Ubisoft zmienia dewelopera i przyspiesza produkcję
![Skull & Bones musi zaliczyć szybką premierę. Ubisoft zmienia dewelopera i przyspiesza produkcję](https://pliki.ppe.pl/storage/dea8d3c1312e99b75fdb/dea8d3c1312e99b75fdb.jpg)
Ubisoft prawdopodobnie nie może już czekać na efektowne stworzenie Skull & Bones. Produkcja o piratach musi w końcu zadebiutować, a wszystko spowodowane jest obowiązującymi zobowiązaniami. Według najnowszej plotki, prace nad tytułem rozpoczęło doświadczone studio – to Ubisoft Montreal miałby przejąć pozycję.
Skull & Bones zostało zapowiedziane kilka lat temu, jednak Ubisoft wciąż nie potwierdził ostatecznej daty premiery i systematycznie przekładał debiut pirackiej gry. Sytuacja miała doprowadzić do problemów, bowiem zgodnie z najnowszymi niepotwierdzonymi doniesieniami – pozycja musi zostać udostępniona na rynku za sprawą umowy obowiązującej z singapurskim rządem.
W temacie gry wypowiedział się informator, który wcześniej wspominał o projekcie, tymczasem obecnie ujawnił znacznie więcej konkretów – Ubisoft Singapore miał za zadanie stworzyć historię poświęconą piratom, jednak systematycznie zawodził, a produkcja była kilkukrotnie resetowana. Autorom nigdy nie udało się przygotować pozycji na tyle dobrej, by spotkała się z akceptacją włodarzy wydawcy.
Francuski gigant nie ma jednak czasu do stracenia, bowiem jak wskazano w wiadomości – tytuł musi zostać wydany za rok (prawdopodobnie do końca 2022 lub maksymalnie w 2023 roku). Twórcy mają mieć jeszcze trochę czasu na dopracowanie propozycji, ale Francuzi nie mogą już czekać, przez co prawdopodobnie cały projekt został przekazany w ręce ekipy Ubisoft Montreal. Zgodnie z treścią plotki, studio ma stworzyć nowy zespół, którego „zadaniem jest naprawić ten bałagan i wydać coś za rok”.
Jeśli weźmiemy pod uwagę, że w 2017 roku (czas publikacji zapowiedzi) zobaczyliśmy nie tylko zwiastun, ale i gameplay Skull and Bones, to możemy szacować, że prace nad produkcją poświęconą przygodom korsarzy trwają nawet od 2015-2016 roku, a przed ekipą jeszcze kolejne miesiące rozwijania gry.
Ubisoft Montreal na pewno będzie korzystał z opracowanych materiałów, jednak przed doświadczonymi deweloperami niełatwe zadanie połączenia wszystkiego w spójną całość.